اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

دریاچه کومو ایتالیا

دریاچه کومو ایتالیا

Lake Como

کومو Como مرکز شهرستانی به همین نام در شمال ایتالیا و در مرز سویس و اتریش است. در کنار این شهر دریاچه ای به شکل حرف وای Y اما معکوس قرار دارد که نام این شهر را بر خود دارد و به Lago Como ایتالیایی نامیده می شود. در کنار این دریاچه روستاهای بسیار زیبایی به وجود آمده اند و شمال این دریاچه به طبیعت کوهستانی آلپ متصل می شود. با تور اروپا یا تور ایتالیا سفر کنید و از این دریاچه که از مراکز تفریحی ایتالیا به شمار می رود، دیدن کنید.

دریاچه کومو ایتالیا

tn_crater_lake_oregon-qprدریاچه کومو در لومباردی ایتالیا واقع است. سومین دریاچه بزرگ ایتالیا و یکی از عمیق ترین دریاچه های اروپاست که حدود 400 متر عمق دارد. قایق سواری روی دریاچه و توقفی کوتاه در چندتا از روستاهای اطراف شاید بهترین تفریح کومو باشد که یک روز کامل زمان نیاز دارد. این دریاچه به خاطر ویلاهای زیبایی که در زمان رم باستان ساخته شده اند، معروف شده است. باغ های حیرت انگیزی که از آب و هوای معتدل بهره مند هستند زیبایی این دریاچه را دو چندان می کند.

دریاچه کومو ایتالیا

images-qprدریاچهٔ کومو که با نام لاریو نیز شناخته می‌شود؛ دریاچه‌ای در لمباردی در شمال ایتالیا و در ۲۵ کیلومتری میلان است که از تجمع آب کوهستان‌ها، رودخانه آدا و سایر رودها به وجود آمده‌ است. دریاچه کومو حدوداً ۴۷ کیلومتر طول و تا ۴ کیلومتر عرض دارد و مساحت آن ۱۴۶ کیلومتر مربع و حداکثر عمقش ۴۱۴ متر است. این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا به شمار می‌رود و در آن فعالیت‌های تفریحی از جمله ماهی‌گیری انجام می‌شود.

دریاچه کومو ایتالیا

image-qprدریاچه ی کومو یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ایتالیا برای بیش از ۱۰۰ سال در بین بازدیدکنندگان می باشد. هوای خوب، آب، منظره ی کوهستانی از ویژگی های این منطقه زیبا از محسوب می شود. این دریاچه شبیه ( ) پرانتز برعکس میباشد که با دو شاخه از جنوب غرب کومو و جنوب شرق لکو شروع می شود و در نیمه راه به هم می پیوندند و تا دریاچه ی کلیکو واقع در شمال ادامه دارند. این دریاچه از مراکز تفریحی اروپا و دیدنی های اروپاست.

دریاچه کومو ایتالیا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

موزه اورسی پاریس

موزه اورسی پاریس

musee-orsay

یکی از دیدنی های فرانسه ، موزه اورسی پاریس است. مهمترین علت معروفیت این موزه به خاطر مجموعه‌های سبک امپرسیونیسم از جمله آثار «کلودمونه» و «رنوار» است.  بسیاری از این آثار تا قبل از افتتاح این موزه در سال 1986 در موزه «ژودوپوم»، «موزه لوور» و «موزه ملی هنر مدرن» نگهداری می‌شود. با تور فرانسه سفر کنید و از دیدنی های اروپا در فرانسه بازدید کنید.

موزه اورسی پاریس

sortie-clipart-sortie_au_musee-qprبنای این موزه در ساحل چپ رود سن و محل قبلی ایستگاه قطار پاریس است. آثار موجود در این موزه شامل نقاشی، مجسمه، عکس و مبلمان است. موزه اورسی یکی از موزه‌های مهم نقاشی و مجسمه سازی جهان است. این موزه محل نگهداری آثار هنری فرانسه بین سال‌های 1848 تا 1914 است. ساختمان این موزه در ابتدا برای ایستگاه قطار استفاده می‌شد. این بنا در سال 1900 به مناسبت فستیوال جهانی افتتاح شد.

موزه اورسی پاریس

firefox_screenshot_2014-11-12t08-22-42-668z-qpr نمایش بهتر آثار هنری، فضاهای بزرگتر نمایش و راحتی بیشتر برای بازدیدکنندگان، حصول مسیر رفت و آمد بهتر و امنیت بیشتر از اهداف این پروژه تا سال 2010 بوده است. نورپردازی و رنگ دیوارهای پشت نقاشی ها هدف توجه خاص بوده است. پروژه سالن بزرگ را با بکارگیری آن به عنوان شریان اصلی عبور و مرور، برجسته ساخت، و نمای شیشه ای باشکوهش را به ورودی این موزه تبدیل کرد. برای نورپردازی از نور طبیعی و مصنوعی به منظور ایجاد شدت های نوری متفاوت مورد نیاز برای نمایش کارهای هنری مختلف استفاده شده است

موزه اورسی پاریس

firefox_screenshot_2014-11-12t08-22-56-879z-qprمعماران این بنا عبارتند از: لوسین ماین، امیل بنارد و ویکتور لالو. این بنا تا سال 1939 به عنوان ایستگاه قطار جنوب غرب فرانسه مورد استفاده قرار می‌گرفت. در سال 1939 به علت مناسب نبودن این بنا برای قطارهای نسل جدید به محل نگهداری قطار و سرویس تغییر کاربری داد. در سال‌های جنگ جهانی دوم نیز از قسمتی از این بنا به عنوان مرکز پست استفاده می‌شد. استفاده از این بنا به عنوان محل نگهداری و سرویس قطار تا سال 1973 ادامه داشت. دولت فرانسه در سال 1977 تصمیم به تبدیل این بنا به موزه گرفت.

موزه اورسی پاریس

gg56714793-qprبدین منظور شرکت طراحی ای سی تی پیمانکار این کار شد. این شرکت وظیفه داشت 20000 متر فضا را در 4 طبقه به ساختمان اصلی اضافه نماید. در نهایت این بنا در تاریخ اول دسامبر 1986 توسط فرانسیس میتراند رئیس جمهور فرانسه افتتاح شد. مساحت امروزی موزه در حدود 45000 متر مربع می‌باشد.  موزه اورسی یکی دیگر از بهترین دیدنی های پاریس  و جاهای دیدنی پاریس به شمار میرود.

موزه اورسی پاریس

موزه اورسی پاریس

موزه اورسی پاریس

جهت ثبت نام در تور اروپا با تماس بگیرید.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

امنیت در آتن چگونه است؟

امنیت در آتن چگونه است؟

یکی از نگرانی هایی که خیلی از گردشگرانی دارند، امنیت کشوری و شهر هایی است که به آنها سفر می کنند. اگر قصد دارید با تور اروپا و یا تور یونان به یونان و شهر آتن سفر کنند، توصیه های ما را در مورد این شهر به خاطر بسپارید تا سفری شیرین داشته باشید.

امنیت در آتن چگونه است؟
  • اگر به مکان‌های شلوغ شهر می‌روید، مراقب کیف خود باشید و هرگز کیف پول‌تان را داخل جیب شلوارتان قرار ندهید. اگر سوار اتوبوس و قطار می‌شوید چشم از جیب و کیف‌تان بر ندارید.
  • سعی کنید تا حد امکان شب‌ها به تنهایی در خیابان‌ها قدم نزنید، این موضوع برای برخی مکان‌های خطرناک از جمله میدان امونیا (Omonoia square) بیشتر صدق می‌کند. برخی خیابان‌ها و هم‌چنین میدان نام‌برده پر از جیب‌بر، دزد، قاچاقچی مواد مخدر و زن‌های خیابانی است که اغلب بعد از ساعت 11 شب در خیابان جمع می‌شوند.
  • وقتی هوا تاریک می‌شود بهتر است سوار تاکسی یا اتوبوس شوید و پیاده در شهر قدم نزنید.
  • یکی از موارد امنیتی که در آتن باید حواس‌تان به آن باشد این است که برخی افراد خود را پلیس جلوه خواهند داد و ممکن است کارت شناسایی نیروی پلیس هم به شما نشان دهند و سعی کنند سر صحبت را با شما باز کنند. احتمالا از شما درخواست خواهند کرد که پاسپورت خود را به آن‌ها نشان دهید و سپس خواهند گفت که مدارکتان کافی نیست و شما را از کشور خارج خواهند کرد. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بدانید که این افراد پلیس نیستند، سریعا فریاد بکشید "کمک"، که به یونانی می‌شود وویتیا (voithia)، و از محل دور شوید.

 

امنیت در آتن چگونه است؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

موزه یهودیان برلین

موزه یهودیان برلین

Jewish Museum Berlin

موزه یهود یک متن باز است. متنی که از هرگوشه آن می توان شروع به خوانش کرد . موزه یهودیان برلین ، نمونه ای از شور و هیجان و نیز پیچیدگی جست و جوی لیبسکیند برای مفاهیم معماری است . دیوارهای سیاه و نا آشنا، فضاهایی که به بن بست می رسند. تاریکی هراس آور و نورکوچکی که با زاویه ای شکسته از گوشه ای به درون می تابد. با تور آلمان سفر کنید و از دیدنی های اروپا در برلین بازدید کنید.

موزه یهودیان برلین

bs007-cartoon-museumموزه یهود یکی از دیدنی های برلین ، توسط لیبسکیند طراحی شده است. لیبسکیند در طراحی این موزه 3 مسیر در نظر گرفته. این مسیرها از 3 مفهوم ویرانی، سرگردانی و وجود سرچشمه می گیرند که در زندگی یهودیان آلمان همواره موجود بود. مسیر ویرانی به برج هولوکاست منتهی می شود که از دیگر اجزای ساختمان جداست. کف این قسمت پر است از صورتک های چدنی که بازدید کنندگان باید از رویشان عبور کنند و با پا گذاشتن روی آنها صدایی شبیه جیغ انسان شنیده می شود. مسیر اول و دوم هیچ کدام به فضاهای نمایشگاهی نمی رسند و مسیر سوم یا همان “وجود” به گالری ها می رسد.

موزه یهودیان برلین

imagesخطوط روی بنا هم نشأت گرفته از نقشه شهر برلین و نشان دهنده محله های یهودی نشین و خیابان هایی است که در آنها اتفاق یا حادثه ای مهم و تاریخی مرتبط با یهودیان روی داده است. مسیر سرگردانی از فضاهایی تشکیل شده که پنجره هایی به روبرو دارند. این موزه یکی از مهمترین جاهای دیدنی برلین و جاذبه های گردشگری اروپا به شمار می رود.

موزه یهودیان برلین

1یکی از ورودی ها از داخل ساختمان کنار موزه است. این بنا در تضاد با ساختار در هم ریخته موزه قرار می گیرد.بنای موزه بر امتداد خط شکسته‌ای شکل گرفته است که بیان سرگذشت یهودیان در طول تاریخ است. این مسیرها و پنجره ها به چیز خاصی نمی رسند و هدف آنها القای مفهوم سرگردانی به بازدیدکنندگان است. یکی از ورودی ها از داخل ساختمان کنار موزه است. این بنا در تضاد با ساختار در هم ریخته موزه قرار می گیرد.

موزه یهودیان برلین

موزه یهودیان برلین

firefox_screenshot_2015-05-15t14-02-16-602zبنای موزه بر امتداد خط شکسته ای شکل گرفته است که بیان سرگذشت یهودیان در طول تاریخ است. می توان در هم ریختن ستاره داوود را در فرم کلی این موزه دید و برداشتهای متفاوتی از آن داشت. دیدن باغ معلق کنار موزه خالی از لطف نیست. این باغ است که مکعبی از محور خود خارج شده و به صورت ناپایدار قرار گرفته. در این موزه شکستن معنای نشانه ها و رسیدن به بی معنایی و در عین حال خلق معناهایی جدید و چند گانه را می بینیم. موزه یهود یکی از بهترین دیدنی های آلمان به شمار میرود.

موزه یهودیان برلین

جهت ثبت نام در تور اروپا با ما تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

غذاهای اسپانیایی

غذاهای اسپانیایی

غذاهای اسپانیایی ها هم مانند خود کشور اسپانیا متنوع می باشد غذای مخصوص محلی از سوپ لوبیا گرفته که در سواحل شمالی کشور اسپانیا طبخ می شود تا ماهی سرخ شده که مخصوص جنوب کشور اسپانیاست متفاوت است. اگر قصد دارید با تور اسپانیا و یا تور اروپا سفر کنید ، دانستن اطلاعاتی درباره غذاهای اسپانیایی خالی از لطف نیست.

غذاهای اسپانیایی

در زیر توضیحاتی در مورد مهمترین و محبوب ترین غذاهای اسپانیایی داده ایم.

  • ماریسکوس: خوراک صدف؛ در استان پونتوردا، سراغ خوش‌مزه‌ترین نوع این غذا را بگیرید.
  • کالامارس ان سوتینتا: در زبان اسپانیایی، به معنای ماهی مرکبی است که در مرکب خودش پخته شده باشد.
  • چیپیرونس الاپلانچا: کباب بچه‌هشت‌پا.
  • کاراکولس: حلزون در سس داغ.
  • پسکایتو فریتو: ماهی سرخ شده‌ی خوشمزه‌ای که در جنوب اسپانیا فت و فراوان پیدا می‌شود.
  • فاباداآستوریانا: تاس‌کباب لوبیا که به شیوه‌ی آستوریاس طبخ شده.
  • گامباس ال آخیو: میگو با سیر و فلفل؛ اگر غذاهای تند دوست داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این غذا را امتحان کنید.
  • گازپاچو اندلوز: سوپ سرد سبزیجات است که مخصوصاً در هوای گرم خیلی می‌چسبد و خوردنش به این می‌ماند که یک کاسه سالاد تر و تازه را سر بکشید.
  • اولیواس: زیتون را اسپانیایی‌ها بیشتر به عنوان مزه سرو می‌کنند.
  • پائیا: نوعی پلو است که در اصل از والنسیا می‌آید و با جوجه، خرگوش یا زعفران دم می‌کشد. در بعضی از نسخه‌های این غذا البته ماهی هم استفاده می‌کنند. بومیان اسپانیا این غذا را در دیگ‌های بزرگ و برای مهمانی‌هایشان، جوری درست می‌کنند که نظیرش در هیچ رستورانی پیدا نمی‌شود.
  • پوتاخه ده اسپیناکاس ای گاربانزوس: تاس کباب نخود با اسفناج.
  • تورتیلا ده پاتاتاس: املت مخصوص اسپانیایی‌ست با سیب‌زمینی سرخ شده. می‌گویند چیره‌دستی آشپز را باید با چشیدن یک تکه‌ی کوچک از تورتیلای سیب‌زمینی‌اش سنجید! بعضی از آشپزها اگر صلاح بدانند یک پیاز هم در این املت خورد می‌کنند.
  • پاتاتاس براواس: برای درست کردن این غذا، باید سیب‌زمینی را به تکه‌های کوچک برش داد، در آب جوشاند و با سس تند و ادویه، در روغن تفت داد.
  • بوکادیو ده کالامارس : کالاماری سرخ شده در یک ساندویچ چاباتا با آبلیمو سرو می‌شود.
  • سپیاکون الیولی : ده پای سرخ شده یا مایونز سیر. در میان گردشگران بسیار پرطرف‌دار است.
  • امپاناداس گایگاس: کلوچه‌های گوشتی که در مادرید بسیار پرطرفدارند و از ناحیه‌ی گالیسیا می‌آیند.
  • ستاس ال آخییو / گامباس ال آخییو: میگو با قارچ‌ وحشی که در سیر سرخ می‌کنند.
غذاهای اسپانیایی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

نرماندی یادبودی از جنگ جهانی دوم

نرماندی فرانسه

جنگ جهانی دوم در در 8 می 1945 (برابر با 18 اردیبهشت 1324) پایان یافت. کشورهایی که متحمل خسارت های ناشی از جنگ شده بودند ، شروع به باسازی خود کردند. تقریبا تمام کشورها آثار جنگ خود را حفظ کردند که کم کم برای آنها تبدیل به یک جاذبه گردشگری شد. یکی از معروف ترین مناطق جنگی در اروپا، نرماندی فرانسه است. با تور فرانسه سفر کنید و از دیدنی های فرانسه بازدید کنید.

نرماندی فرانسه

imagesنبرد نرماندی‏ نام یکی از نبردهای جنگ جهانی دوم است. در این نبرد نیروهای متفقین در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ در ساحل نرماندی پیاده شدند و به آزادسازی فرانسه اشغالی از نیروهای آلمان نازی پرداختند. این نبرد، بزرگترین عملیات آبی خاکی تاریخ محسوب می‌شود. این نبرد به شکست آلمان نازی در جبهه نرماندی منجر شد.

نرماندی فرانسه

firefox_screenshot_2015-05-12t10-30-34-167zنرماندی یکی از مناطقی است که در طی جنگ جهانی دوم، بسیار تاثیرگذار بود و نبرد معروفی که در این بخش از فرانسه انجام شد، سرنوشت جنگ جهانی دوم را به نفع متفقین رقم زد. اما پس از جنگ، فرانسه با سرمایه گذاری بر آن و حفظ آن به عنوان یک جاذبه جنگی، شروع به کسب درآمد کرد. در این راستا رویدادهای مختلفی هم نظیر مراسم بزرگداشت یا شبیه سازی صحنه جنگ انجام می شود.

نرماندی فرانسه

images1نورماندی منطقه‌ای جغرافیایی واقع در شمال غربی فرانسه است. این منطقه در سال ۹۱۱ توسط شارل ابله پادشاه فرانک‌های غربی به وایکینگ‌های نروژی که آنان را نورمان می‌نامیدند به صورت دوک نشین بخشیده شد تا از یورش‌های همیشگی آنها به خاک فرانسه جلوگیری شود. به این ترتیب این منطقه را نورماندی نامیدند. نورماندی در طول تاریخ به یکی از قدرتمندترین دوک نشین‌های اروپا تبدیل شد و قدرت دوک نورماندی باقدرت پادشاه فرانسه برابری می‌کرد.

نرماندی فرانسه

rijgl4kqtساخت فیلم «نجات سرباز رایان» هم در ترویج این منطقه بی تاثیر نبوده است. نجات سرباز رایان را علاوه بر یک فیلم جنگی می توان فیلمی فلسفی دانست. دغدغه جنگ و صلح تا انتهای داستان ادامه پیدا می کند. اما نکته اقتصادی مهم برای فرانسه، آن است که نجات سرباز رایان با تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم سال 98 توانست به شناخت بیشتر جهانیان از نرماندی و مناطق جنگی فرانسه کمک بیشتری کند. نرماندی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری فرانسه به شمار می رود. با تور اروپا سفر کنید و از دیدنی های اروپا بازدید کنید.

نرماندی فرانسه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

امنیت گردشگران در رم چگونه است؟

امنیت گردشگران در رم

رم زیبا، زنده و تودرتو است و به دلیل آب و هوای خوبش در هر فصل سال پر از توریست است. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن است که شهر را ابدی و ازلی جلوه می‌دهد.اگر قصد دارید با تور اروپا به ایتالیا سفر کنید و از دیدنی های رم بازدید کنید ، توصیه هایی برای امنیت تان به شما می کنیم که رعایت آنها برای داشتن سفری به یاد ماندنی الزامی است.

رم
  • در ایتالیا خارجی‌ها به سرعت توسط اهالی شناسایی می‌شوند و ممکن است برخی از این اهالی به پول شما چشم داشته باشند و در موقعیت‌های مختلف و به بهانه‌های جورواجور و گاه عجیب غریب از شما درخواست پول کنند.
  • در رم جیب‌بران زیادی وجود دارند که بیشتر در واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو و در مکان‌های تفریحی توریستی به فعالیت خبیثانه‌ی خود مشغول‌اند. بسیاری از جیب‌بران کولیانی هستند که به طور غیرقانونی به ایتالیا مهاجرت کرده‌اند و در حاشیه‌ی شهر زندگی می‌کنند و بیشتر زنان و کودکان هستند. گول سن و جنسیت آن‌ها را نخورید. ممکن است کودکی کولی به شما یک شاخه گل رز بدهد و دل‌تان را به رحم آورد، اما در همان لحظه فرد بزرگسالی از ناکجا ظاهر خواهد شد و از شما در ازای شاخه گل طلب پول زیادی خواهد کرد.
  • همواره مراقب کیف خود باشید. می‌توانید کیف پول کمری به دور کمر خود ببندید و با لباس‌تان روی آن را طوری بپوشانید که توجه دزدها را جلب نکند. هرگز پول نقد زیاد و یا کارت اعتباری بدون محدودیت با خود حمل نکنید.
  • مراقب پول‌تان باشید و به حرف هر کسی، اعم از شاگرد مغازه و گارسون رستوران و دربان هتل، اعتماد نکنید. هم‌چنین امکان دارد وقتی یک نفر به شما نزدیک می‌شود و سرتان را به چیزی که برای عرضه دارد گرم می‌کند، در همان حال هم‌دست او به سراغ جیب‌هایتان برود. اگر کسی به شما نزدیک شد و زنگ خطرتان به صدا در آمد، به سادگی یک نه ممنون یا همان No grazie محکم بگویید
  • خط اتوبوس شماره 64 در رم پاتوق جیب‌برها به شمار می‌رود، ابدا سوار این اتوبوس‌ها نشوید. هم‌چنین دیروقت شب به ترمینال قطار مرکز شهر (Termini station) نروید زیرا این ترمینال هنگام شب امن نیست، البته در طول روز پر از مسافر است و نسبتا امن است.
  • همواره گوش‌به‌زنگ باشید و ترجیحاٌ چند جمله ایتالیایی از قبل یاد بگیرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

گورستان پرلاشز پاریس

گورستان پرلاشز پاریس

Cimetière du Père-Lachaise

پرلاشز به هیچکدام از گورستانهای دنیا شبیه نیست. این گورستان در شرق پاریس به سبک باغهای انگلیسی ساخته شد، ولی به مرور زمان و با مدرن شدن پاریس تغییر کرده است. در این باغ که 44 هکتار مساحت دارد، حدود 5 هزار درخت وجود دارد و بزرگترین پارک پایتخت فرانسه نیز به شمار می آید. با تور اروپا و یا تور فرانسه به پاریس سفر کنید و از دیدنی های فرانسه از جمله گورستان پرلاشز دیدن کنید.

گورستان پرلاشز پاریس

800px-pere_lachaise_crematorium-qpr

firefox_screenshot_2014-12-29t10-48-06-thmbقبرستان پرلاشز در منطقه ۲۰ پاریس واقع شده و پربازدیدترین گورستان جهان و دیدنی های پاریس و دیدنی های اروپاست. مشاهیر فراوانی در گورستان پرلاشز به خاک سپرده شده‌اند. از میان چهره های فرانسوی میتوان به گی یوم آپولینر، انوره دوبالزاک، آلفونس دوده، مارسل پروست، کولت؛ نویسنده داستانهای کوتاه، آنری ورنوی، کارگردان و ادیت پیاف و ایوو مونتان، خوانندگان مردمی دهه 60 اشاره کرد. همچنین از چهره های مشهور غیر فرانسوی نیز میتوان به اسکار وایلد، نویسنده ایرلندی، فردریک شوپن، موسیقیدان لهستانی، صادق هدایت نویسنده ایرانی، جیم موریسون، خواننده آمریکایی اشاره کرد. صادق هدایت در پاریس دیده از جهان فرو بست و مقبره وی در میان بزرگترین شخصیتهای فرهنگی و سیاسی فرانسه و دنیا در قطعه 85 این قبرستان قرار دارد.

گورستان پرلاشز پاریس

گورستان پرلاشز پاریس

cemetery-thmb پرلاشز نمادی از گوناگونی انسانها و در عین حال برابری آنهاست. کاتولیک، پروتستان، ارتودوکس، یهودی، مسلمان، بودایی و معتقدان به سایر ادیان و اندیشه ها در کنار یکدیگر دفن شده اند. همچنین در این گورستان برای کسانی که براساس آئین یا وصیتشان باید سوزانده شوند، محلی برای سوزاندن اجساد وجود دارد. بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی منابع جهانی این قبرستان بیشترین بازدید کننده را در جهان دارد. یکی از علل این موضوع وجود قبر شخصیتهای بزرگ تاریخی و اجتماعی فرانسه و دنیا است. شخصیتهایی که از حدود 200 سال پیش در اینجا دفن شده اند. همچنین آرامگاه سربازان جنگ جهانی اول نیز در این قبرستان قرار دارد.

گورستان پرلاشز پاریس

گورستان پرلاشز پاریس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

کاخ رزیدنس مونیخ

کاخ رزیدنس مونیخ

Residence Palace of Munich

این کاخ بزرگترین و معروفترین کاخ شهر مونیخ می باشد. این کاخ در سال 1385 میلادی در قسمت شمال شرقی مونیخ و در محلی با نام نوی وسته ساخته شده بود. بتدریج کاخ رزیدنس مونیخ پس از اینکه ساختمان ها و عمارت های دیگری توسط پادشاهان مختلف در آن ساخته شد، به شکل امروزی خود درآمد. پادشاهان بسیاری در ساخت این بنای دیدنی دخالت داشته اند.  با تور اروپا به آلمان سفر کنید و از دیدنی های آلمان در مونیخ بازدید کنید.

کاخ رزیدنس مونیخ

firefox_screenshot_2014-12-12t12-59-31-483z-qprکاخ رزیدنس مونیخ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: عمارت پادشاهی، اقامتگاه قدیمی و سالن مراسم. گالری رنسانس اشیای عتیقه رزیدنس و گالری اجدادی باروک از دیگر مکان های واقع در کاخ هستند که شخص با دیدن آنها بدون اینکه مجبور به انجام کاری باشد قادر است شکوه و زیبایی معماری و اشیای دوران گذشته را ببیند. دیدنی هایی نظیر سالن اشیای عتیقه، نقاشی های مربوط به نقاشان معروف، سالن کورت چپل، پله کان امپراطور، اتاق های تریر، اتاق های سنگی و سالن امپریال ، گنجینه و مجموعه سکه ها ، البسه و نشان های سلطنتی باواریا ، مجسمه رنسانسی جورج مقدس و صلیب راستین از جمله بخش هایی هستند که جمعیت کثیری را به طرف خود می کشند.

کاخ رزیدنس مونیخ

images-qprاین کاخ در طی سده های 14 تا 16 میلادی و سپس سده های 17، 18، 19 و 20 میلادی تا مرکز شهر گسترش پیدا کرد. آگاهی از این حقیقت که بنای این کاخ سال های متمادی در این مکان وجود داشته و شاهد تغییر سلسله های مختلفی بوده است به همراه سبک معماری آن، کافیست تا گردشگران بسیاری را به طرف خود جلب کند. کاخ رزیدنس مونیخ عمدتاً تحت عنوان رزیدنتس یا مونیخ رزیدنتس شناخته می شود.

کاخ رزیدنس مونیخ

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

10 هتل برتر در پاریس

10 هتل برتر در پاریس

Top 10 Hotels in Paris

پاریس یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان است. اگر قصد دارید با تور فرانسه به این شهر رویایی سفر کنید ، بهتراست با بهترین هتل های پاریس آشنا شوید. . انتخاب بهترین هتل ها در پاریس به شما کمک خواهد کرد که از سفر خود را به بهترین نحو ممکن لذت ببرید. در زیر 10 هتل برتر در پاریس را نام خواهیم برد که اقامت در آنها سفری ارزشمند را برایتان رقم خواهد زد.

10 هتل برتر در پاریس

هتل چهار فصل جورجیا وی پاریس

Four Seasons Hotel George V Paris

هتل چهار فصل جورج V پاریس یکی از هتل های لوکس در پاریس است. چشمه های معدنی ، اتاق های بزرگ و شیک ، مرکز تناسب اندام و بسیاری امکانات دیگر باعث می شود که سفری خاطره انگیز داشته باشید.

هتل چهار فصل جورجیا وی پاریس

هتل لی موریس پاریس

Hotel Le Meurice

چشم‌انداز باورنکردنی باغ تویلری (Tuileries Garden) در نزدیکی این هتل ۱۶۰ اتاقه گواهی بر ۲ قرن فعالیت به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های جهان است. با وجود تزئینات، سبک و کیفیت استثنائی و طراحی داخلی تماشایی فیلیپ استارک (Philippe Starck) همراه با تجهیزاتی شیک و مدرن قصری تمام عیار ایجاد شده که کمتر مکانی در پاریس می‌تواند در زیبایی حریف او شود.

هتل لی موریس پاریس

هتل پونت رویال پاریس

Hotel Pont Royal

این هتل  برای ظرافت و موقعیت عالی شناخته شده است. هتل پونت رویال در منطقه سنت ژرمن پاریس واقع شده است . این هتل یکی از هتل های شگفت انگیز برای اقامت در پاریس است.

هتل پونت رویال پاریس

هتل ریتز پاریس

Hotel Ritz

اگر می خواهید در لوکس ترین هتل های فرانسه اقامت داشته باشید ، هتل ریتز بهترین گزینه است. با اقامت در این هتل فرصت لذت بردن از بهترین امکانات و خدمات را خواهید داشت.

هتل ریتز پاریس

هتل د کریلن پاریس

Hotel de Crillon

این هتل منحصربه‌فرد ۱۶۰ اتاقه با ۵۱ سوئیت مجلل، نمای باشکوه، طراحی داخلی بی‌نظیر و سرویس عالی شاهکاری واقعی از قرن هجدهم به‌شمار می‌آید. هتل د کریلن برای آنهایی که می خواهند در یک هنل عالی با امکانات رفاهی و خدمات عالی به مشتریان اقامت داشته باشند ، بسیار ایده آل است.

هتل د کریلن پاریس

هتل هیلتون آرک د تریمپل پاریس

Hilton Arc de Triomphe Paris

هتل Hilton Arc de Triomphe Paris یکی دیگر از هتل های برتر در پاریس است.  این هتلِ هنری مناسب خانواده با ۴۶۳ اتاق به سبک آٰرت دکو (Art Deco) از امکاناتی و تسهیلاتی مانند تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تسهیلات کنفرانس و دسترسی به اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه) برخوردار است.

هتل هیلتون آرک د تریمپل پاریس

هتل هایت ریجنسی مدلاین پاریس

Hyatt Regency Madeleine

هتل هایت ریجنسی مدلاین که در بلوار مالزرب (Malesherbes) واقع شده است.  86 اتاق هتل با راحتی و تجمل خود همراه با فناوری ارتباطات به‌روز موقعیتی استثنایی را برای مسافران با اهداف کاری و تفریحی ایجاد کرده‌اند.

هتل هایت ریجنسی مدلاین پاریس

هتل سافیتل آرک د تریمپل پاریس

Sofitel Paris Arc de Triomphe

این هتل موقعیتی عالی و ۱۳۵ اتاق، از جمله 6 سوئیت زیبا، در ۷ طبقه دارد. این‌جا با معماری داخلیِ خیره‌کننده، خدمات باکیفیت و امکاناتی مثل بار و رستورانی با غذاهای عالی گزینه‌ای مناسب برای اقامت در پاریس است.

هتل سافیتل آرک د تریمپل پاریس

هتل لوتیشا پاریس

Hotel Lutetia

یکی دیگر از هتل های فوق العاده در پاریس هتل Lutetia است . هتل لوتیشا به ویژه برای دکور فوق العاده خود که نشان دهنده هنر در بهترین حالت است ، شناخته شده است. کسانی که حس هنری می خواهد، از اقامت در این هتل لذت می برند.

هتل لوتیشا پاریس

هتل دو لوور پاریس

Hotel du Louvre  

هتل دو لوور یکی دیگر از هتل های برتر در پاریس است. این هتل برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی امتیاز خوبی دارد و مکانی ایده آل از نظر کسانی است که با تور اروپا به فرانسه سفر می کنند و می خواهند در بهترین هتل های اروپا اقامت کنند.

هتل دو لوور پاریس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R