اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویزای تضمینی شینگن

بسیاری از ایرانیان رویای سفر به اروپا را در سر دارند. برای سفر به کشورهای اروپایی اخذ ویزا الزامی است. برای گرفتن ویزای اتحادیه اروپا بهتر است از طریق محدوده شنگن اقدام کنید. میتوانید با ویزای شنگن اروپا به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر نمایید. در صورتی که ویزای شنگن داشته باشید بقیه کشورهای اتحادیه اروپا نظیر سوئیس به راحتی به شما ویزا خواهند داد. ویزای تضمینی شنگن را از ما بخواهید.
اروپا از نظر ویزا گرفتن برای ایرانی ها به سه منطقه بریتانیا، منطقه شنگن(آلمان، اتریش، اسپانیا، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، دانمارک، سوئد، فرانسه، فنلاند، لوکزامبورگ، نروژ، هلند ، یونان) و کشورهای اتحادیه و اروپا شرقی تقسیم می شود. گرفتن ویزای بریتانیا با پاسپورت ایرانی نسبتا ساده است فقط کافی است بتوانید ثابت کنید قدرت پرداخت هزینه های سفر و قصد برگشت به ایران را دارید. در صورتی که دعوت نامه از کسی در انگلیس داشته باشید خود به خود فرد دعوت کننده تعهد برگشت شما به ایران را به عهده می گیرد .


دلایل رد شدن ویزای شینگن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی دبی به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. این پارک با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. پارک ابی دبی از بهترین مراکز تفریحی دبی میباشد .

 


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

باغ گرمسیری نونگ نوچ

 در سال ۱۹۵۴ میلادی آقای پیست و خانم نونگ نوچ تانساچا ۲٫۴ کیلومتر مربع زمین که به صورت تپه‌ای در ۱۶۳ کیلومتری جاده Sukhumvit  در استان چونبوری در کشور تایلند قرار داشت  را به منظور کشت میوه‌های گرمسیری و نیز برخی از میوه‌های محلی خریداری کردند. و با تغییرات زیادی آن را به یکی از زیبا ترین دیدنی های پاتایا تبدیل کردند. باغ گرمسیری نونگ نوچ متشکل از تعدادی باغ کوچک‌تر است که در مرکز آن‌ها سیکاس‌ها، معبدهایی به سبک تایلندی و امکانات رفاهی و نمایشگاه برای لذت بیشتر بازدیدکنندگان طراحی شده اند. 

 

pty-nongnooch05-qpr

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

جزیره ایبیزا در اسپانیا

جزیره ایبیزا در اسپانیا پر از زیبایی های طبیعی و فضای فوق العاده برای جذب گردشگر است. بیشتر افرادی که با تور اروپا به اسپانیا سفر می کنند، نخستین اولویتشان رفتن به این جزیره و لذت بردن از فضا و مناظر طبیعی آن است.

ایبیزا اسپانیا

ایبیزا اسپانیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

هتل سیتی سیزن دبی

در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل سیتی سیزن دبی است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

City Seasons Hotel Dubai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

آنچه لازم است برای سفر به تایلند بدانید

در این مطلب سوالات متداولی که توسط مسافران پرسیده شده جمع آوری کرده ام تا شما برای سفر به تایلند این سرزمین زیبا و رویایی اطلاعات خود را کامل کرده و بدون هیچ دغدغه ای از سفر خود لذت ببرید . در تور تایلند ما شرکت کنید و سفری امن و راحت را برای خود و خوانواده رقم بزنید.
اطلاعات پرواز

هر آنچه در سفر به تایلند باید بدانیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R