10 هتل برتر در پاریس

Top 10 Hotels in Paris

پاریس یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان است. اگر قصد دارید با تور فرانسه به این شهر رویایی سفر کنید ، بهتراست با بهترین هتل های پاریس آشنا شوید. . انتخاب بهترین هتل ها در پاریس به شما کمک خواهد کرد که از سفر خود را به بهترین نحو ممکن لذت ببرید. در زیر 10 هتل برتر در پاریس را نام خواهیم برد که اقامت در آنها سفری ارزشمند را برایتان رقم خواهد زد.

10 هتل برتر در پاریس

هتل چهار فصل جورجیا وی پاریس

Four Seasons Hotel George V Paris

هتل چهار فصل جورج V پاریس یکی از هتل های لوکس در پاریس است. چشمه های معدنی ، اتاق های بزرگ و شیک ، مرکز تناسب اندام و بسیاری امکانات دیگر باعث می شود که سفری خاطره انگیز داشته باشید.

هتل چهار فصل جورجیا وی پاریس

هتل لی موریس پاریس

Hotel Le Meurice

چشم‌انداز باورنکردنی باغ تویلری (Tuileries Garden) در نزدیکی این هتل ۱۶۰ اتاقه گواهی بر ۲ قرن فعالیت به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های جهان است. با وجود تزئینات، سبک و کیفیت استثنائی و طراحی داخلی تماشایی فیلیپ استارک (Philippe Starck) همراه با تجهیزاتی شیک و مدرن قصری تمام عیار ایجاد شده که کمتر مکانی در پاریس می‌تواند در زیبایی حریف او شود.

هتل لی موریس پاریس

هتل پونت رویال پاریس

Hotel Pont Royal

این هتل  برای ظرافت و موقعیت عالی شناخته شده است. هتل پونت رویال در منطقه سنت ژرمن پاریس واقع شده است . این هتل یکی از هتل های شگفت انگیز برای اقامت در پاریس است.

هتل پونت رویال پاریس

هتل ریتز پاریس

Hotel Ritz

اگر می خواهید در لوکس ترین هتل های فرانسه اقامت داشته باشید ، هتل ریتز بهترین گزینه است. با اقامت در این هتل فرصت لذت بردن از بهترین امکانات و خدمات را خواهید داشت.

هتل ریتز پاریس

هتل د کریلن پاریس

Hotel de Crillon

این هتل منحصربه‌فرد ۱۶۰ اتاقه با ۵۱ سوئیت مجلل، نمای باشکوه، طراحی داخلی بی‌نظیر و سرویس عالی شاهکاری واقعی از قرن هجدهم به‌شمار می‌آید. هتل د کریلن برای آنهایی که می خواهند در یک هنل عالی با امکانات رفاهی و خدمات عالی به مشتریان اقامت داشته باشند ، بسیار ایده آل است.

هتل د کریلن پاریس

هتل هیلتون آرک د تریمپل پاریس

Hilton Arc de Triomphe Paris

هتل Hilton Arc de Triomphe Paris یکی دیگر از هتل های برتر در پاریس است.  این هتلِ هنری مناسب خانواده با ۴۶۳ اتاق به سبک آٰرت دکو (Art Deco) از امکاناتی و تسهیلاتی مانند تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تسهیلات کنفرانس و دسترسی به اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه) برخوردار است.

هتل هیلتون آرک د تریمپل پاریس

هتل هایت ریجنسی مدلاین پاریس

Hyatt Regency Madeleine

هتل هایت ریجنسی مدلاین که در بلوار مالزرب (Malesherbes) واقع شده است.  86 اتاق هتل با راحتی و تجمل خود همراه با فناوری ارتباطات به‌روز موقعیتی استثنایی را برای مسافران با اهداف کاری و تفریحی ایجاد کرده‌اند.

هتل هایت ریجنسی مدلاین پاریس

هتل سافیتل آرک د تریمپل پاریس

Sofitel Paris Arc de Triomphe

این هتل موقعیتی عالی و ۱۳۵ اتاق، از جمله 6 سوئیت زیبا، در ۷ طبقه دارد. این‌جا با معماری داخلیِ خیره‌کننده، خدمات باکیفیت و امکاناتی مثل بار و رستورانی با غذاهای عالی گزینه‌ای مناسب برای اقامت در پاریس است.

هتل سافیتل آرک د تریمپل پاریس

هتل لوتیشا پاریس

Hotel Lutetia

یکی دیگر از هتل های فوق العاده در پاریس هتل Lutetia است . هتل لوتیشا به ویژه برای دکور فوق العاده خود که نشان دهنده هنر در بهترین حالت است ، شناخته شده است. کسانی که حس هنری می خواهد، از اقامت در این هتل لذت می برند.

هتل لوتیشا پاریس

هتل دو لوور پاریس

Hotel du Louvre  

هتل دو لوور یکی دیگر از هتل های برتر در پاریس است. این هتل برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی امتیاز خوبی دارد و مکانی ایده آل از نظر کسانی است که با تور اروپا به فرانسه سفر می کنند و می خواهند در بهترین هتل های اروپا اقامت کنند.

هتل دو لوور پاریس