اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

Hot springs - Santorini Volcano

چشمه های آب گرم یکی از مراکز تفریحی یونان است. این چشمه ها در Palia Kameni ، یکی از دو جزیره آتشفشانی، در وسط دهانه آتشفشان سانتورینی قرار دارند. دمای آب حدود 33 سانتیگراد است و دارای گوگرد است که برای پوست عالی است. آتشفشان و چشمه های آب گرم سانتورینی از مهمترین جاذبه های گردشگری یونان محسوب می شوند. رسیدن به این چشمه های آب گرم با قایق در حدود سه ساعت طول می کشد.

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

imasآخرین فوران آتشفشانی مهم در سانتورینی در سال 1645 پیش از میلاد بوقوع پیوسته که تحت عنوان فوران مینوئن نامگذاری شده است. آثار این فوران حتی امروز هم قابل مشاهده است. در اثر این آتشفشان، لایه ای بسیار ضخیم از خاکستر به قطر چندین متر بخش های زیادی از جزیره را مدفون ساخت. در حال حاضر، آتشفشان های سانتورینی در حالت خاموش به سر می برند اما در گذشته فوران های آتشفشانی کوچک و متوسط زیادی رخ داده است. این فوران ها سبب شکل گیری جزایری نظیر پالئا کامنی و نئا شده اند که رنگ تیره ای دارند. در سال 1950 میلادی، آخرین فوران در نئا کامنی دیده شد.

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

imagesدر طی مسیر به سمت چشمه های آب گرم، قایق در کنار لنگرگاه یکی از مهیب ترین آتشفشان های جهان توقف می کند. از این نقطه برای پیاده روی به سمت بلندترین قسمت جزیره راهنمایی می شوید.  قایق ها بطور منظم از ساعت 11 الی 14 و 14 الی 17 از بندر قدیمی فیرا حرکت می کنند. در طول این سفر سه ساعته، شما شانس این را خواهید داشت که قدم بر روی یکی از آخرین جزایر آتشفشانی در شرق مدیترانه بگذارید که دارای بزرگترین قطعات ماگما است. مهمترین جنبه گردشگری این آتشفشان، چشم انداز فوق العاده کالدرا از فراز آن می باشد.

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

imagsمی توانید با فرو رفتن در عمق چشمه آب گرم یکی از رویاهایتان را تحقق ببخشید. توقف 50 دقیقه ای قایق در این نقطه، فرصت انجام شنای آرام در آب های گرم حاوی سولفور را برای شما فراهم کرده که بواسطه آثار درمانی شان از شهرت بسیاری برخوردارند. بیماری های مزمنی نظیر دردهای مفصلی و آرتروز به دنبال شنا در این آب ها، درمان شده یا تسکین می یابند. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا در یونان لذت ببرید.

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

پرومناد دزانگله ، از جاذبه های گردشگری نیس

گردشگاه انگلیسی نیس

Promenade des Anglais

نیس شهری مدرن و شیک است و مکان های دیدنی مختلفی دارد. از جمله آنها همین خیابانی است که به گردشگاه انگلیسی شهرت دارد. پرومناد دزانگله یا گردشگاه انگلیسی، خیابان فوق‌العاده‌ای‌ که به موازات ساحل برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری کشیده شده، بهترین شروع است برای نیس‌گردی. این خیابان نمای کاملی از دریا دارد و درست به موازات ساحل ساخته شده است و در دو طرف خود درخت های نخل بزرگ دارد و همچون یک پیاده روی بزرگی است که در امتداد ساحل و به موازات آن ساخته شده است.

گردشگاه انگلیسی نیس

beach-clipart-1-qpr پرومناد نمای مدرنی به شهر بخشیده است. بیشتر مسافرانی که به فرانسه و شهر نیس سفر می کنند،  برای استراحت و پیدا کردن آرامش به این خیابان می روند که در واقع یک پیاده رو بزرگ است. مسافران می توانند در طول مسیر پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند. هر ساعت از شبانه روز که به این گردشگاه بروید، مملو از گردشگران و مسافرانی است که برای تفریح و وقت گذاری به آنجا رفته اند. در این خیابان به خوبی خنکی دریا را می توان حس کرد. بیشتر مسافران برای تماشای دریا و ساحل و زیبایی های آن، برای دوچرخه سواری یا اسکیت به این خیابان می روند. این خیابان یکی از مراکز تفریحی نیس می باشد.

گردشگاه انگلیسی نیس

steel-clipart-beach-clip-art-1-qprساخت گردشگاه انگلیسی در سال 1800 میلادی آغاز شده است. این گردشگاه را انگلیسی ها ساخته اند. معنی لغوی Promenade des Anglais (پرومناد دزانگله)، پیاده رو انگلیسی است. ابتدا با نام انگلیسی شناخته می شد اما به تدریج نام فرانسوی روی آن گذاشته شد. هزینه این خیابان زیبا و عریض را یک انگلیسی به نام لوئیس وی تقبل کرده است. پروژه ساخت این طرح در سال 1860 میلادی به پایان رسید. کارناوال بزرگ و معروف نیس در ماه فوریه در این خیابان برگزار می‌شود و هر ساعت از شبانه‌روز که به آن‌جا بروید، پر از توریست‌ها، دوچرخه‌سوارها و اسکیت‌سوارهایی‌ست که های و هوی عجیبی به پیاده‌رو داده‌اند. این مکان از محبوب ترین مراکز تفریحی اروپا به شمار می رود.

گردشگاه انگلیسی نیس

free-beach-clipart-as5595-qprهتل ها و گردشگاه های فراوانی در اطراف این خیابان قرار دارند. این هتل ها، قیمت ها و امکانات متفاوتی دارند و تقریبا برای هر بودجه ای مناسب هستند. گردشگران می توانند پیش از مسافرت به نیس، از قبل اتاق خود را در هتل های موردنظر رزرو کنید. اگر با تور اروپا و یا تور فرانسه سفر می کنید ، به این گردشگاه که یکی از مراکز تفریحی فرانسه به شمار می رود، بروید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

پارک فوتور اسکوپ پاریس

پارک فوتور اسکوپ پاریس

فوتوراسکوپ فرانسه در جهان مهم ترین و بزرگ ترین مجموعه علمی – تفریحی در زمینه سینما و تکنولوژی ارتباطات شناخته شده است. این پارک در زمینی به مساحت 53 هکتار در 330 کیلومتری شهر پاریس و در 10 کیلومتری شهر پوآتیه قرار دارد و علاوه بر اینکه تفریحی است هنری و آموزشی نیز می باشد . ساخت فوتور اسکوپ در سال 1987 به پایان رسید و افتتاح گردید که حدود 40 میلیون بازدید کننده تا سال 2010 داشته است.

پارک فوتور اسکوپ پاریس

can-stock-photo_csp16178737-thmb در این پارک که از دیدنی های فرانسه و مراکز تفریحی اروپاست ، آخرین تکنیک های سمعی و بصری از قبیل فیلم های سه بعدی و یکی از بزرگ ترین پرده های سینمای جهان همراه با آخرین دستاوردهای علمی مربوطه قرار دارد. در سالن های tapis magique  دو پرده نمایشی افقی و عمودی به مساحت 700 متر برای نمایش فیلم های متنوع در نظر گرفته شده است. سالن kinemax سینمای کریستالی شکل آن به ارتفاع 35 متر می باشد که به شکل صخره ای جلوه می نماید و در پرده ای به مساحت 600 متر به نمایش فیلم می پردازد. در این مجموعه سینمای دایره شکلی می باشد که قطر آن 21 متر و ارتفاعش 6،30 متر می باشد. در سالن solido فیلم های چند بعدی نمایش داده می شود که با عینک مخصوص قابل مشاهده می باشد. سالن Imax 3d با پرده ای به مساحت 600 متر مربع به نمایش فیلم های چند بعدی می پردازد که به وسیله عینک های چند بعدی که در محل توزیع می شود، قابل مشاهده هستند.

پارک فوتور اسکوپ پاریس

theme-park2-thmb این پارک از مهمترین و بزرگترین مجموعه تفریحی آموزشی در زمینه سینما و ارتباطات در کل جهان و همچنین دیدنی های اروپا و مراکز تفریحی فرانسه شناخته شده است. شعار فوتور اسکوپ عبارت است از: Faites vous plaisir, osez de nouvelles expériencesخوش بگذرانید و جرات تجربه های نو را داشته باشید. با تور اروپا و یا تور فرانسه به فرانسه سفر کنید و از بازدید از این پارک که از مراکز تفریحی پاریس و همچنین دیدنی های پاریس به شمار می رود ، لذت ببرید. خرید بلیط این پارک روزانه می باشد که با توجه به گستردگی و تنوع برنامه های آن برخی ترجیح می دهند که بلیط دو روزه تهیه نمایند.

پارک فوتور اسکوپ پاریس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

زمین بازی پارک بلویل پاریس و کودکان

زمین بازی پارک بلویل پاریس

Belleville

اگر با تور اروپا و یا تور فرانسه به فرانسه و شهر پاریس سفر می کنید ، نگران کودکانتان نباشید. پاریس شهری است که فرزندتان از آنجا لذت خواهد برد. یکی از مراکز تفریحی فرانسه و جاهای تفریحی اروپا در پاریس زمین بازی پارک بلویل است. این زمین روی سراشیبی بسیار تندی قرار گرفته است که مبنای اصلی ساخت پارک قرار گرفت.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

images-qprزمین بازی پارک بلویل پاریس که از جاهای تفریحی فرانسه است، از سراشیبی‌های تندی ساخته شده که کودکان را به صعود از آنها تشویق می‌شوند و البته این سطوح درجات مختلفی از سختی را دارا می‌باشند تا همه کودکان با توانایی‌های گوناگون قادر به آزمودن شانس خود در این صعود باشند.  همیشه لازم نیست زمین‌های بازی مسطح و هموار باشند.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

firefox_screenshot_2015-01-17t07-36-49-703z-qprگاهی اوقات طراحان و معماران این مکان‌ها موانع طبیعی موجود در محیط را گرفته و آنها را به امتیازات مکانی تبدیل می‌کنند. این پارک و زمین بازی آن که در شهر پاریس قرار گرفته از همین ویژگی برخوردار می‌باشد. حتی در برخی نقاط از طناب یا گیره برای کمک به بالا رفتن کودک استفاده شده و در نهایت هدف این است که کودک احساس کند توانسته بر این آزمون غلبه کند. این پارک از جاهای تفریحی پاریس است.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

images0-qprسازندگان این پارک شگفت انگیز از عناصر گوناگونی برای جلب نظر کودکان استفاده کرده‌اند از جمله قالیچه پرنده، استحکامات دفاعی قرون وسطایی و حتی بخشی از کشتی دزدان دریایی که جز مسیرهای حرکتی رو به بالا قرار دارند ولی اوج موفقیت و تاج این آزمون یک خانه درختی است که در بالاترین نقطه پارک قرار گرفته و جایزه کسی است که موفق می‌شود به آن برسد. این پارک یکی از بهترین مراکز تفریحی پاریس و مراکز تفریحی اروپا به شمار می رود.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

جزایر پولینسیا خاطره ای فراموش نشدنی از سفر به فرانسه

جزایر پولینسیا

جزایر پولینسیا فرانسه یکی از آخرین مکان هایی هستند که دست انسان ها به آن رسیده است، مجموعه ای از ۱۱۸ جزیره با طبیعتی خارق العاده، یکی از بهترین جاها برای لذت بردن از آرامش هست . این جزایر هنوز مکان هایی هستن که به خاطر بازدید کمتر گردشگرها، دست نخورده و بکر باقی مانده اند. اگر قصد دارید با تور اروپا به فرانسه سفر کنید ، شانس دیدن این جزایر که از دیدنی های فرانسه و همچنین مراکز تفریحی فرانسه به شمار می روند ، را از دست ندهید.

جزایر پولینسیا

firefox_screenshot_2015-01-25t12-44-05-867z-qprجزیره تاهاتی ، بزرگترین جزیره در این منطقه است که به جزیره عشق هم معروف است، با قله های بلند  و سواحل زیبایش، یکی از بهترین منظره ها رو در این مجموعه جزایر به خود اختصاص داده است. بورا بورا یکی دیگر از جزایر است که به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان های روی این گردالی توصیف شده است. این جزیره با وجود اینکه خیلی کوچک است ولی زیبایی های خاص خودش را دارد. در این جزیره خانه هایی برای سکونت ساخته شده است که عموما برای ماه عسل زوج ها در نظر گرفته شده است.
جزایر پولینسیا

palm-clip-art-two_palms_on_a_tropical_island_0515آب شفاف و تمیز با عمق نه چندان زیاد، گونه های مختلف ماهی های رنگی و دلفین ها باعث شده است که این منطقه از بهترین مکان ها برای غواصی محسوب شود. مواد غذایی که در این جزایر سرو می شود، به دلیل تازه و طبیعی بودن، بدون شک خوشمزه و لذیذه هستند و نکته جالبی که در آشپزی این منطقه دیده می شود این است که در غذاهایشان از میوه های مختلف استفاده می کنند و حتی نان هایشان را با میوه مزه دار می کنند. با تور فرانسه سفر کنید و از این جزایر که هم از دیدنی های اروپا و هم از مراکز تفریحی اروپا به شمار می روند ، دیدن کنید.
جزایر پولینسیا
جزایر پولینسیا

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

دره زیبای وردن از دیدنی های فرانسه

دره وردن فرانسه

Verdon Gorge

دره وردن با آب های فیروزه ای رنگ و مناظر تماشایی اطرافش، در زمره یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا قرار دارد. گذر آب های رودخانه وردن از دل یک توده سنگ آهک، به مرور زمان این دره بانشاط را پدید آورده است. این دره یکی از دیدنی های فرانسه به شمار می رود.

دره وردن فرانسه
دره وردن فرانسه

firefox_screenshot_2015-02-13t12-14-12-676z-qprدره وردن یک تنگه و آبراه عمیق رودخانه ای واقع در جنوب شرق فرانسه است. این دره سنگ آهکی بیش از 25 کیلومتر طول و تا 700 متر عمق دارد. عبور با ماشین بر لبه این دره عمیق، یک تفریح لذت بخش برای کسانی است که دوست دارند ترس و هیجان را با هم احساس کنند! دیواره های سنگ آهکی این دره که چند صد متر ارتفاع دارد، صخره نوردان بسیاری را به سوی خود فرا می خواند.در این دیواره های سر به فلک کشیده، می توان ترک ها و ستون های طبیعی بسیاری مشاهده کرد. بیش از 1500 مسیر سنگ نوردی به طول 20 تا 400 متر، در این دره زیبا یافت می شود.

دره وردن فرانسه

gg59482617-qprچشمگیرترین بخش وردن جایی است که بین دو روستای Castellane و Moustiers-Sainte-Marie قرار گرفته است. رودخانه وردن در انتهای این دره دراز و نسبتاً باریک، به دریاچه مصنوعی Sainte-Croix-du-Verdon می ریزد. دره وردن به دلیل نزدیک بودن به ریوریا (Riviera) رودخانه مشهور فرانسه، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران تبدیل شده است. این تنگه طبیعی مکان خوبی برای صخره نوردی، قایق سواری با کایاک و پیاده روی است. با تور اروپا به فرانسه سفر کنید و از مراکز تفریحی فرانسه لذت ببرید.

دره وردن فرانسه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

سواحل زیبای نیس

سواحل زیبای نیس

سواحل نیس با 25 ساحل عمومی و 15 ساحل خصوصی ، مکانی برای تحقق رویاهایتان فراهم می آورد. در اطراف این سواحل رستوران های مختلف با انواع منوهای محلی و بین المللی وجود دارند. اگر با تور فرانسه سفر می کنید، غروب زیبا ، موسیقی سواحل و شب زنده داری ها باعث می شود که خاطره ای فراموش نشدنی از سفرتان به فرانسه داشته باشید. سواحل نیس از مهمترین مراکز تفریحی فرانسه به شمار می روند.

سواحل زیبای نیس

beach-clipart-ovme-qprساحل نیس زیاد مناسب حمام آفتاب نیست. گذشته از تعدادی از پلاژهای خصوصی که ماسه ریخته‌اند، بقیه‌ی ساحل سنگی و سخت است و جز حوله و زیرانداز؛ برای راه رفتن به صندل احتیاج دارید و برای نشستن به کوسن. در تمام پلاژهای عمومی دوش‌های مجانی نصب کرده‌اند و یک زمین والیبال ساحلی با شن سفید هم تدارک دیده‌اند. در پلاژهای خصوصی امکانات بیشتری برای گردشگران فراهم است: از کافه و رستوران گرفته تا حوله و صندلی راحتی برای اجاره.

سواحل زیبای نیس

images-qprساحل نیس با این که سنگ‌ریزه زیاد دارد و جزر و مدش می‌تواند برای مبتدی‌ها خطرناک باشد، شنا از تفریحات فرانسه در سواحل نیس است و طرفدارهای زیادی دارد. با این حال اگر هدف‌تان بیشتر استراحت و حمام آفتاب است و مخصوصاً اگر کودکی هم در این سفر همراه شماست، بهتر است به شهرهای اطراف بروید. ویلفرانش که در شش کیلومتری شرق نیس قرار گرفته، ساحل شنی مناسبی دارد و گزینه‌ی خوبی است. این ساحل از مهمترین مراکز تفریحی نیس به شمار می رود.

سواحل زیبای نیس

images-qpr_1در نیس، ساحل دیدنی و ورزش های آبی بیشترین تعداد گردشگر را به سوی خود میکشاند. به طور کلی در ساحل نیس سنگ های زیادی را میبینید. در برخی قسمت های خاص لایه ای از ماسه کنار ساحل ریخته شده است. برای قدم زدن و یا استراحت در ساحل ,داشتن زیر انداز, کفش و امکانات دیگر لازم است. امواج و جزر و مد دریا سبب می شود که افراد مبتدی برای شنا کردن دو از ساحل با مشکل مواجه شوند. به فاصله نه چندان دور از نیس، مناطق مختلف با سواحل ماسه ای مانند کنز، آنتیب و ویل فرانش سور مر وجود دارند که برای استفاده عمومی و شنا در نظر گرفته شده اند. با تور اروپا سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.

سواحل زیبای نیس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

ساحل میرتوس یونان

ساحل میرتوس یونان

Myrtos Beach

ساحل میرتوس در منطقه پیلاروس در شمال غربی جزیره کفالونیا، در دریای ایونی یونان، بین دو کوه Agia Dynati و Kalon Oros واقع شده است و توسط صخره های سنگ آهک شیب دار حمایت می شود. این ساحل تا کنون 12 بار به عنوان بهترین ساحل در یونان انتخاب شده است. ساحل میرتوس علاوه بر اینکه از دیدنی های یونان است، از مراکز تفریحی یونان نیز به شمار می رود. 

ساحل میرتوس یونان

1ساحل میرتوس به طور کلی از مواد سنگ مرمر، سنگ آهک دگرگون شده ساخته شده است. این ساحل به خاطر رنگ جادویی آب در جهان مشهور است. درحالی‌که رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای دریا با سنگریزه‌های روشن و سفید ساحل به‌شدت ایجاد تضاد کرده‌اند، کوه‌های شیب‌دار و صخره‌های بلند پشت ساحل میرتوس زیبایی آن را چند برابر کرده است. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل هنگام غروب آفتاب است.

ساحل میرتوس یونان
imagesاگر می خواهید زیبایی های سواحل یونان را مشاهده کنید، ساحل میرتوس را فراموش نکنید. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از دیدنی های یونان لذت ببرید. در فصل توریست پذیر به خصوص تابستان، شهرداری پیلاروس سرویس اتوبوس های عمومی که از بندر Agia Efimia به طرف ساحل Myrtos حرکت می کنند، در اختیار گردشگران قرار می دهد. همچنین امکانات از جمله سالن ساحل و چتر در اختیارتان خواهد بود. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از دیدنی های اروپا و مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.
ساحل میرتوس یونان

 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

گردنه ساماریا اعجاب انگیزترین جاذبه گردشگری یونان

گردنه ساماریا

Samariá Gorge

گردنه ساماریا از سال 1622 یک جاذبه توریستی و یک پارک ملی در جزیره کرت است. این تنگه در جنوب غربی کرت در منطقه هانیا واقع شده است و در منطقه حفاظت شده زیست کره جهانی قرار دارد. با 16 کیلومتر طول، ظاهرا گردنه ساماریا بزرگترین تنگه در اروپاست. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.

گردنه ساماریا

1این گردنه که از مراکز تفریحی یونان به شمار می رود، برای خیلی ها یکی از اعجاب انگیز ترین جاذبه های گردشگری یونان است و بی دلیل نیست که هر سال بیش از نیم میلیون بازدیدکننده دارد. گردنه ساماریا، جزو پارک ملی یونان در جزیره کرت محسوب می شود. گردشگران می توانند از گردنه بگذرند و صخره های بلند را در مسیر تماشا کنند و به دهکده ساحلی کوچک اجیا روملی برسند.

گردنه ساماریا

imagesاز اول ماه مه تا 15 اکتبر می تونید از این گردنه دیدن کنید. صبح ساعت 7:45 اتوبوس به سمت گردنه سامارای حرکت میکنه. حدود یک ساعت طول میکشه برسید. کرایه اتوبوس هم € 14.30 و هزینه ورودی به تنگه ساماریا € 5 میشه. به تنگه می رسید و از زیبایی های اونجا لذت می برید. حدود 3.2 کیلومتر پیاده روی می کنید تا به روستای اجیا روملی برسید. پس یادتون نره حتما کفش راحت بپوشید. در روستا رستوران و امکانات رفاهی فراهمه و میتونید استراحت کنید. عصر ساعت 18:30 هم با قایق از روستا می تونید به سمت اتوبوسا برید و از اونجا به کرت برگردید. 




 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

هیجانی فراموش نشدنی در گاردالند ایتالیا

گاردالند

Gardaland

مجموعه گاردالند که شامل گاردالند (Gardaland)، زندگی دریایی گاردالند (Gardaland Sea-Life) و هتل گاردالند (the gardaland Hotel) است، یک پارک تفریحی در شمال شرقی ایتالیا و ساحل شرقی دریاچه گارداست که در 19 جولای 1975 تاسیس شده است. این پارک برای بچه‎ها در هر سنی مناسب است. در این پارک آبی، گزینه‎های زیادی برای تفریح وجود دارد. سرسره، قایق‌های بادی و استخرهای جورواجور. مطمئناً بزرگترها نیز در چنین جایی حوصله‏ شان سر نخواهد رفت.



imagesمساحت کل مجموعه gardaland که از مراکز تفریحی ایتالیاست، 445,000 مترمربع است، در حالی که پارک 200،000 مترمربع مساحت دارد. این پارک هر ساله نزدیک به 3 میلیون بازدیدکننده دارد. در ژوئن 2005 این پارک در رده پنجم ده پارک برتر جهان رتبه بندی شد و در حال حاضر هشتمین پارک محبوب اروپاست. در سال 2006 این پارک به شرکت Merlin Entertainments واگذار شد. جاذبه های اصلی پارک؛ ماموت Mammut، جنگل ریپدز Jungle Rapids، فرار از آتلانتیس Fuga Da Atlantide، گردباد آبی Blue Tornado، رامسس Ramses، رپتور Raptor و سیاه چاله Oblivion هستند. سیاه چاله در 28 مارس 2015 افتتاح شد.


imaesپارک gardaland بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری‌های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین‌شده زیبا، مجسمه و پیکره‌های با شکوه است. بازدیدکنندگان از این پارک زیبا، می‌توانند در هتلی قلعه مانند اقامت کنند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه‌های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی نموده است. با تور اروپا و یا تور ایتالیا سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.


گاردالند

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R