کاخ رزیدنس مونیخ

Residence Palace of Munich

این کاخ بزرگترین و معروفترین کاخ شهر مونیخ می باشد. این کاخ در سال 1385 میلادی در قسمت شمال شرقی مونیخ و در محلی با نام نوی وسته ساخته شده بود. بتدریج کاخ رزیدنس مونیخ پس از اینکه ساختمان ها و عمارت های دیگری توسط پادشاهان مختلف در آن ساخته شد، به شکل امروزی خود درآمد. پادشاهان بسیاری در ساخت این بنای دیدنی دخالت داشته اند.  با تور اروپا به آلمان سفر کنید و از دیدنی های آلمان در مونیخ بازدید کنید.

کاخ رزیدنس مونیخ

firefox_screenshot_2014-12-12t12-59-31-483z-qprکاخ رزیدنس مونیخ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: عمارت پادشاهی، اقامتگاه قدیمی و سالن مراسم. گالری رنسانس اشیای عتیقه رزیدنس و گالری اجدادی باروک از دیگر مکان های واقع در کاخ هستند که شخص با دیدن آنها بدون اینکه مجبور به انجام کاری باشد قادر است شکوه و زیبایی معماری و اشیای دوران گذشته را ببیند. دیدنی هایی نظیر سالن اشیای عتیقه، نقاشی های مربوط به نقاشان معروف، سالن کورت چپل، پله کان امپراطور، اتاق های تریر، اتاق های سنگی و سالن امپریال ، گنجینه و مجموعه سکه ها ، البسه و نشان های سلطنتی باواریا ، مجسمه رنسانسی جورج مقدس و صلیب راستین از جمله بخش هایی هستند که جمعیت کثیری را به طرف خود می کشند.

کاخ رزیدنس مونیخ

images-qprاین کاخ در طی سده های 14 تا 16 میلادی و سپس سده های 17، 18، 19 و 20 میلادی تا مرکز شهر گسترش پیدا کرد. آگاهی از این حقیقت که بنای این کاخ سال های متمادی در این مکان وجود داشته و شاهد تغییر سلسله های مختلفی بوده است به همراه سبک معماری آن، کافیست تا گردشگران بسیاری را به طرف خود جلب کند. کاخ رزیدنس مونیخ عمدتاً تحت عنوان رزیدنتس یا مونیخ رزیدنتس شناخته می شود.

کاخ رزیدنس مونیخ