اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

تور گروهی آتن – رم

تور گروهی آتن – رم

۷شب و ۸ روز

1387263943

stock-photo-roman-sunset-77415821

تـور :  گروهی ۳۰ نفر

خدمات تور:  مشاوره و خدمات اخذ ویزای شینگن, بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت هواپیما, هتل محل اقامت

ترانسفر فرودگاهی, بین شهری, روزانه  +  تور لیدر محلی + گشت یونان و گشت پاریس و بـازدیـد از جاذبه های توریستی

 قـیمـت تور: اتاق ۲ تخته هـر نفـر ۹٫۷۰۰٫۰۰۰ تـومان  –  اتاق یک تخته از ۱۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تـومان

پذیرای تور:  صبحانه کامل بوفه هتل ۴* , گشتهای ویـژه توریستی و تورهای آپشنال

مـسیـر تور:  ورود به آتن / خروج از رم –  استقبال از مسافر در فرودگاه آتن و رم و انتقال به هتل محل اقامت

حـرکـت تور:  ۱۸ شهریور به ۲۴ شهریور

گــشت تور:  بازدید از جاذبه های شهر آتن و شهر رم ..

هـمـراهـان:اطفال تا ۲ سال ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان  –   کودک ۳ تا ۱۲ سال ۷٫۷۹۰٫۰۰۰ تومان.

توضیحـات: امکان اقامت بیشتر در رم و یا شهرهای دیگر

برای کسب اصلاعات بیشتر 

تماس حاصل فرماید 

۸۸۵۰۵۰۱۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

خانه تاریخی تاج کاشان

یکی از دیدنی های اصفهان، خانه تاج است که در شهر کاشان قرار دارد. در بافت تاریخی شهر و محور توریستی خیابان علوی قرار گرفته و در بند بند آن می توانید اصالت هویت، نجابت و سادگی  را ببینید. این بنا که در تور اصفهان می بینید، یکی از خانه های گودال باغچه ای اصیل کاشان است که حدود دو قرن قدمت دارد و در دوران قاجاریه ساخته شده است و  با شماره 9028 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. 

خانه تاج به صورت متروکه و مخروبه در مرداد ماه سال 1383 توسط معمار مرمت بناهای تاریخی کاشان «حاج سید اکبر حلی» خریداری شد و مرمت و بازسازی آن تا اسفند ماه 1384 با هزینه شخصی ایشان به طول انجامید و در بیست و پنجم اسفند ماه همان سال با اهداف ذیل و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای گفتگو، تبادل نظر، همدلی، انسجام و هماهنگی بیشتر بین هنرمندان، طی مراسمی با شکوه با حضور جمع کثیری از هنرمندان و هنر دوستان و مسئولین تحت عنوان موزه مردم شناسی و خانه هنرمندان کاشان افتتاح شد.

خانه تاریخی تاج کاشان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

5 هتل برتر در مشهد

در سفر با تور مشهد نگرانی خیلی ها داشتن مکان اقامت مناسب با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. حال اگر به شهر مشهد سفر کنیم بهترین هتل های مشهد کدامند و اینکه آیا تمامی نیازهای ما را در این سفر برطرف می‌کند؟ با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های مشهد مقدس آشنا شویم.

5 هتل برتر در مشهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

آرامگاه کوروش کبیر

یکی از دیدنی های شیراز که هیچ کس دیدن آن را از دست نمی دهد، مقبره کوروش کبیر است. آرامگاه کوروش تنها بنایی در پاسارگاد است که توصیف آن در منابع یونانی آمده‌است. این اثر که در سال ۲۰۰۴ میلادی به عنوان زیر مجموعه پاسارگاد تحت شماره ۱۱۰۶ در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است، بنایی بی‌پیرایه ولی با معماری منحصربه‌فرد است که در فاصله حدود یک کیلومتری جنوب غربی کاخ‌های پاسارگاد قرار دارد. در سال ۵۲۹ پیش از میلاد کوروش به قبایل سکاها در آسیای مرکزی (شمال شرق ایران) حمله کرد و در جنگ با ماساگت‌ها کشته شد. وی را در این مقبره دفن کردند.
آرامگاه کوروش کبیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

کلیسای کاتارینیان اصفهان

کاتارینیان یکی از کلیساهای اصفهان است که در خیابان خاقانی کوچه چهارسوق کوچه امین محله جلفای اصفهان قرار دارد. این کلیسا که در تور اصفهان می بینید، در سال 1623 میلادی بعنوان صومعه برای خواهران راهبه بنا گردیده است. کلیسای کاتارینه مربوط به دوره صفوی است که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۹۰۹۰ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کلیسای دیر که از دیدنی های اصفهان است، دارای پلان مستطیل شکلی با سمت شرق به غرب میباشد که از نظر پلان داخلی مطابق با سبک معماری ارمنی ولی نمای خارجی آن دارای سبک معماری ایرانی است و یکی از نمونه های تلفیق معماریهای ارمنی و ایرانی است. دارای دو ورودی در سمت شمالی و غربی میباشد که در سمت غربی به داخل ایوانی ستوندار باز میشود که از سقف آن تخته چوبی آویزان است که به جای ناقوس استفاده میشده و آن را کوچناک مینامیدند. در دو طرف محراب کلیسا دارای دو اطاق مستطیلی شکل است. سر در ورودیهای کلیسا با اشکال هندسی و گیاهان تزئین شده است که به آن زیبایی ویژه ای بخشیده است. مصالح بکار رفته در ساختمان خشت و آجر است. که دیوارهای داخلی آن با گچ و دیوارهای خارجی آن با کاهگل پوشیده شده است. نورگیرهای کیسا بر روی ساق کوتاه گنبد و دیوارهای بنا قرار دارد.

کلیسای کاتارینیان اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

ماه رمضان در مشهد کجاها برویم؟

اگر قسمتتان شده است که ماه رمضان را با تور مشهد سفر کرده و در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) سپری کنید حتما با حضور پرشور روزه‌داران در حرم مواجه خواهید شد. در این ایام مبارک توصیه می کنیم حتما سری به کوچه و پس کوچه‌های اطراف حرم بزنید و برای یک بار هم که شده روزه‌تان را در رستوران‌های اطراف حرم باز کنید و طعم آش شله‌قلمکار مشهدی‌ها را بچشید. در ادامه با ما باشید تا با رستوران های مخصوص افطاری در مشهد آشنا شوید.
ماه رمضان در مشهد کجاها برویم؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

ماه رمضان در شیراز کجاها برویم؟

شیراز همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و توریستی ایران مطرح بوده است. اگر می خواهید در ماه رمضان با تور شیراز سفر کرده و در جوار شاهچراغ (ع) سپری کنید، حتما حضور پرشور روزه‌داران در حرم شما را به وجد خواهد آورد. در این ایام مبارک توصیه می کنیم به چهارراه حافظیه و شاهچراغ بروید. این دو مکان از معروف‌ترین و پررفت‌و آمدترین مکان‌های شیراز در ماه رمضان است که غالبا میزبان مردم روزه دار شیراز و مسافران این شهر است.

ماه رمضان در شیراز کجاها برویم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

پنج سرزمین ایتالیا

پنج سرزمین شامل پنج روستا و شهرک کوچک است که در شمال غرب ایتالیا در ساحل دریای لیگوریا واقع اند و به دلیل قرار گرفتن از سمتی بین کوهها و سمت دیگر در کنار رودخانه صدها سال پیش به سختی با دنیای بیرون در ارتباط بودند و فقط به یکدیگر متصل بودند که شاید همین امر باعث نامگذاری این پنج شهرک زیبا شده باشد. مونته روسو آل ماره، ورنزا، Corniglia، مانارولا و ریوماگیوره نام این پنج روستا هستند که در تور ایتالیا خواهید دید.
 cinque terre ایتالیا

پنج سرزمین ایتالیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

سوغات آلمان Souvenirs of Germany

کشور آلمان یکی از کشورهای توریست پذیر می باشد. آلمان کشوری دیدنی، زیبا و فرهنگی است. اگر برای تعطیلات و سفر خارجی تور آلمان را انتخاب کرده اید، دانستن اطلاعاتی از سوغاتی های آلمان خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشی تا با سوغاتی آلمان آشنا شوید تا در وقتتان برای خرید کردن صرفه جویی کنید.
سوغات آلمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

مسگری از صنایع دستی شیراز

صنعت مسگری در دوران اسلامی و تا به امروز از رونق و شکوفایی برخوردار بوده به گونه‌ای که در اغلب این شهرها یکی از بازارها با عنوان بازار مسگرها به صاحبان این هنر – صنعت اختصاص داشت. پیشینه مسگری در ایران حداقل به پنج هزار سال پیش می‌رسد و به ظن غالب اولین فلز مکشوفه بدست انسان همین فلز مس بوده و اولین فلزکاران نیز ایرانیان بوده‌اند. از جمله مراکز عمده این هنر شهرهای کاشان، اصفهان، کرمان، زنجان و شیراز می‌باشد. مسگری یکی از صنایع دستی شیراز است. اشیا و ظروف مسی دست ساز از زمانهای دور در موزه‌ها قابل مشاهده هستند. اگر با تور شیراز سفر کردید، خرید ظروف مسی را از دست ندهید.

مسگری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R