اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

تور شیراز خرداد 96

تور شیراز خرداد 96


شیراز شهر زیبایی های و عاشق شدن . شیراز از مهمترین شهرهای گردشگری ایران است که در هر فصلی پذیرای شمار زیادی از مسافران تور شیراز می باشد . خرداد یکی از ماه هایی است که کسانی که می خواهند شیراز را دور از هیاهوی گردشگری ببینند ، مناسب است . تور شیراز در خرداد 96 به شما سفری آرامش بخش هدیه می دهد . شیراز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است . شاهچراغ ، آرامگاه شاعران بزرگ ، آثار تاریخی فراوان ، بازارهای قدیمی و دیدنی و از همه مهمتر باغ های شیراز ، باعث محبوبیت تور شیراز تعطیلات خرداد 96 شده است .

تور شیراز خرداد

ادامه مطلب را ببیند 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

منطقه شکار ممنوع سید مرتضی کاشمر

استان خراسان رضوی دارای مناطق شکار ممنوع زیادی است . یکی از این مناطق در کاشمر قرار دارد . اگر 5 کیلومتر از شمال کاشمر دور شوید ، در 2 کیلومتری جنوب شهر ریوش ، به منطقه شکار ممنوع سید مرتضی کاشمر خواهید رسید . این منطقه بین بخش مرکزی و کوهسرخ واقع شده و وسعتی در حدود 47000 هکتار دارد . در سفر با تور مشهد احترام به طبیعت و مناطق شکار ممنوع را فراموش نکنیم .

منطقه شکار ممنوع سید مرتضی کاشمر

ادامه مطلب راببینید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

خانه حاج حسین ملک در مشهد

حاج حسین ملک فرزند حاج کاظم ملک التجار ، یکی از ثروتمندترین ایرانیان در صد سال گذشته بوده است . وی در سال 1251 در تهران متولد شد و در جوانی ، برای اداره املاک پدری اش به مشهد رفت و در همانجا ساکن شد . حاج ملک علاقه زیادی به مطالعه و جمع آوری کتب داشت . در سال 1316 کتابخانه و موزه کتاب خود را به آستان مقدس رضوی اهدا کرد . وی سالها اجاره دار املاک و مستغلات رضوی بود و توانست با فکر اقتصادی خود ثروت کلانی را برای آستان مقدس جمع آوری کند . از جمله وقفیات حاج ملک می توان کتابخانه ملی ملک ، بیمارستان رضوی در چناران ، بیمارستان سجادیه در تربت جام ، 200 هکتار زمین به افراد فرهنگی و باغ وکیل را نام برد . از دیگر مکان های متعلق به حاج ملک ، خانه ملک مشهد است که در تور مشهد خواهید دید .

خانه ملک مشهد

ادامه مطلب را ببینید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور بانکوک اردیبهشت 96

تور بانکوک اردیبهشت 96

تور تایلند یکی از تورهایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه ایرانیان بوده است . این شهر یکی از دیدنی ترین شهرهای تایلند است . بانکوک شهری است که علاوه بر مدرن بودن ، شگفتی های باستانی زیادی دارد . تور بانکوک اردیبهشت 96 از جمله تورهایی است که به شما پیشنهاد می کنیم . ما با خدمات خوب در کنار قیمت مناسب سعی در جلب رضایت مسافران عزیز داریم .

اطلاعات تورها و قیمت ها در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تیمچه صرافیان آباده

شهرستان آباده یکی از شهرهای تاریخی استان فارس است که در 274 کیلومتری شیراز قرار دارد . در این شهر آثار تاریخی با قدمتی را خواهید دید . اگر در سفر با تور شیراز می خواهید از دیگر شهرهای تاریخ فارس دیدن کنید ، آباده یکی از انتخاب های مناسب برایتان خواهد بود . یکی از زیباترین آثار تاریخی آباده ، تیمچه صرافیان است . این بنا در بازار کهنه آباده واقع شده که 120 سال پیش برای انجام امور بازرگانی به تلاش حاج ملا عبدالله واعظ و به دست استاد رضا یزدی ساخته شده است . حاج واعظ علاوه بر اداره کردن منبر و محراب در این مکان به تجارت مشغول بوده است . این بنا در 13 مهر 1367 با شماره 1932 به ثبت آثار ملی ایران رسیده است . 

تیمچه صرافیان


ادامه مطلب را ببینید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

هتل تالار کاخ اشراف مشهد

در فضایی زیبا و چشم نواز در 10 کیلومتری مشهد ، منطقه خوش آب و هوای چاهشک ، هتل تالار کاخ اشراف مشهد قرار دارد . این هتل تالار در زمینی به وسعت 5000 مترمربع ساخته شده است . زیربنای ساختمان 3200 مترمربع می باشد . باغی زیبا با ظرفیت 1000 نفر ، 17 سوئیت اقامتی ، دو تالار مجلل مجموعا دارای ظرفیت 800 نفر ، رستورانی با ظرفیت 250 نفر این بنا را تشکیل داده است . اگر با تور مشهد سفر می کنید ، از این مکان می توانید برای اقامت استفاده کنید .

هتل تالار کاخ اشراف مشهد

ادامه مطلب را ببینید . 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است که با توجه به موقعیت خوبی که دارد ، مورد توجه زائران قرار گرفته است . فاصله هتل تا ورودی باب الرضا در حدود 4 دقیقه پیاده روی می باشد . هتل همچنین دسترسی راحتی به فرودگاه و راه آهن دارد و به جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر شاه ، آرامگاه شیخ بهایی ، مقبره پیر یالان دوز و گنبد خشتی نزدیک است . این هتل که در میدان بیت المقدس قرار دارد ، در سال 1355 ساخته شده است و در سال 1377 به طور کامل بازسازی شده است . امکانات خوب هتل در کنار موقعیت بسیار خوب آن ، باعث شده است که هتل اطلس مشهد مور توجه گردشگران تور مشهد باشد . 

هتل اطلس مشهد

ادامه مطلب را ببینید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور پوکت اردیبهشت 96

تور پوکت اردیبهشت 96

تور پوکت اردیبهشت

تور پوکت یکی از تورهایی است که مورد علاقه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است . این شهر زیبا و دیدنی هر آن چه برای یکی تعطیلات رویایی می خواهید دارد . تور تایلند پوکت اردیبهشت 96 سعی بر این دارد که با بهترین خدمات در کنار قیمت مناسب ، سفری به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند . در ادامه قیمت تور پوکت اردیبهشت 96 را خواهید دید . البته این قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشد ، پس برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب را ببینید . 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R