اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

منطقه ییلاقی درب صوفه گناباد

یکی از مناطق بکر و زیبای خراسان، منطقه ییلاقی درب صوفه است که در 30 کیلومتری غرب شهرستان گناباد، در حدود 6 کیلومتری روستای زیبد واقع شده است. مردم گناباد و گردشگران تور مشهد که به تفریحات مشهد علاقه مند، در تعطیلات به همراه خانواده های خود به این منطقه خوش آب و هوا رفته و روز خود را در دل طبیعت گذراندند و با بستن تاب بر درختهای مرتفع این روستا به تفریح و سرگرمی مشغولند ضمن آن که تعدادی نیز از فرورفتگی انتهای روستا که در دل کوههای متصل به روستا قرار دارد و شبیه به ایوان و صفه است بازدید کردند.

 منطقه ییلاقی درب صوفه گناباد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

بریانی اعظم اصفهان

بریان معروف ترین غذای سنتی در اصفهانه. اگر با تور اصفهان سفر کردین، بهتره دنبال بریانی اعظم که از معروفترین بریانی های شهر بگردین. بریانی اعظم یکی از بریانی های خوب اصفهانه که چندین سال سابقه کار داره. این بریانی که از بهترین رستوران های اصفهان به شمار میره، در محله قدیمی بازارچه نو اصفهان (ابتدای خیابان طالقانی فعلی) افتتاح شد و در حدود 70 سال پس از فعالیت این مکان به دروازه دولت روبروی شهرداری - کوچه جهان نما منتقل شد. 

بریانی اعظم اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

اخذ ویزای شنگن

مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن در اکثر کشورهای  حوزه شینگن شبیه به هم است؛ فقط در جزئیات کمی متفاوت است. در هر صورت برای شرکت در تور اروپا و ورود به اکثر کشورهای اروپایی اخذ ویزای شنگن اولین گزینه هست.

مدارکی که باید در روز مصاحبه همراه داشته باشید موارد زیر است:

  • فرم تکمیل‌شده درخواست ویزا

(اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری تکمیل فرم درخواست روادید آن کشور است که باید از سفارت مربوطه به صورت حضوری یا اینترنتی دریافت شود. این فرم را باید به همراه مدارک مورد نیاز دیگر در زمان مصاحبه ارائه دهید). ‎.

  •  شناسنامه

(ترجمه‌ی رسمی شناسنامه  با فتوکپی از تمام صفحات باید حتماً موجود باشد)

  • گذرنامه

(اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بعد از تاریخ درخواست روادید باشد)

کپی گذرنامه را تنها از صفحات یک و صفحاتی که در آن‌ها  ویزای شینگن خورده تهیه کنید

  • دو قطعه عکس رنگی

(ویژگی‌های ضروری عکس مورد نظر: عکس رنگی، زمینه سفید، تمام رخ، جدید که کاملا با ظاهر فعلی صاحب عکس هم‌خوانی داشته باشد، دو قطعه عکس در ابعاد ۶ در ۴ باشد)

  • اسناد ملکی

(سند ملکی به نام شخص درخواست کننده؛ اصل و ترجمه‌ سند که اصل سند هنگام تحویل بقیه مدارک به مسافر بازگردانده خواهد شد)

  • مدارک شغلی

(مدارک شغلی مانند روزنامه رسمی یا جواز کسب و  گواهی اشتغال به تخصیل یا گواهی اشتغال به کار که روی سربرگ رسمی محل کار، با امضای مدیر عامل و ذکر سمت شغلی، حقوق ماهانه و مدت زمان اشتغال به کار باشد

لازم است که این مدارک به همراه ترجمه‌شان به سفارت ارائه داده شوند)

  • منابع مالی

(پرینت حساب بانکی؛ گردش سه ماه آخر و مانده حساب به زبان  انگلیسی بانک و مهر شده باشد)

  • بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد


  • برگه تائیدیه رزرواسیون هتل( واچر)

(برای کل مدت اقامت و مطابق با تاریخ بلیط رفت و برگشت
این رزروها صرفا برای ارائه به سفارت است و تنها هزینه‌ای جزئی برای انجام رزرواسیون دارن)

  • بیمه مسافرتی

اولین ورودتان به مرزهای شینگن باید از همان کشوری باشد که در فرم تقاضای خود اعلام کرده و بر اساس آن ویزا گرفتید  تغییر مسیر ورودی ‎ در مرزهای شینگن می توانئپد مشکل ایجاد کند و در بدترین حالت ممکن است ویزا را باطل کنند و دارنده ویزا را به کشور مبدا بفرستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

رودخانه کر، بزرگترین رودخانه فارس

رودخانه کر بزرگ‌ترین رودخانه استان فارس و یکی از منابع اصلی تأمین آب کشاورزی، صنعتی و آشامیدنی شهر شیراز، مرودشت و شهرهای اطراف رودخانه می‌باشد. زیبایی و جذابیت منحصر به فرد این منطقه فضای مناسبی را پدید آورده که پذیرای گردشگران تور شیراز است که اوقات فراغت خود را به تفریح و ماهیگیری در حاشیه دریاچه سپری می‌کنند. 

دریاچه محصور در کوه‌هایی است که پوشیده از درختان بلوط، بنه، بادام کوهی، کیالک، کیکم است و مزارع و اراضی کشاورزی نیز بخش دیگری از پوشش گیاهی منطقه را تشکیل داده که چشم انداز زیبایی را به وجود آورده است منطقه سد درودزن از لحاظ جذابیت‌های گردشگری دارای مناطق حفاظت شده، پارک‌های ملی، کوه، دریاچه، رودخانه، چشمه، پوشش گیاهی مناسب در دشت‌ها و جلگه‌ها است.

رودخانه کر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

رستوران نان دوست اصفهان

یکی دیگه از رستوران های اصفهان که با فضا و دکور فوق العاده خاصی که داره واسه همیشه تو خاطرتون نقش میبنده، رستوران نان دوست اصفهانه. این رستوران از بهترین رستوران های ایتالیایی توی اصفهان هست که پیتزا و استیک های بی نظیری هم داره. رستوران ایتالیایی با فضایی متفاوت و دلنشین. اگه با تور اصفهان سفر کردین، طعم غذای رستوران نان دوست رو از دست ندین. این رستوران از ساعت 19:30 تا 24 پذیرای میهمانان محترمه. لازم به ذکره به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه ، ظهرها فعالیت نداره.


رستوران نان دوست اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور گروهی آتن + پاریس

تور گروهی آتن + پاریس
 
۷شب و ۸ روز

ir3200
1387263943

تـور :  گروهی ۳۰ نفر

خدمات تور:  مشاوره و خدمات اخذ ویزای شینگن, بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت هواپیما, هتل محل اقامت

ترانسفر فرودگاهی, بین شهری, روزانه  +  تور لیدر محلی + گشت یونان و گشت پاریس و بـازدیـد از جاذبه های توریستی

 قـیمـت تور: اتاق ۲ تخته هـر نفـر ۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تـومان  –  اتاق یک تخته از ۹٫۹۰۰٫۰۰۰ تـومان

پذیرای تور:  صبحانه کامل بوفه هتل ۴* , گشتهای ویـژه توریستی و تورهای آپشنال

مـسیـر تور:  ورود به آتن / خروج از  پاریـس –  استقبال از مسافر در فرودگاهآتن و پاریس و انتقال به هتل محل اقامت

حـرکـت تور:  ۲۰ مرداد به ۲۸ مرداد

گــشت تور:  بازدید از جاذبه های شهر آتن و شهر پاریس ..

هـمـراهـان:اصفال تا ۲ سال ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان  –   کودک ۳ تا ۱۲ سال ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان.

توضیحـا ت: امکان اقامت بیشتر در پاریس و یا شهرهای دیگر

برای کسب اصلاعات بیشتر

اطفا با ما تماس بگیرید

43674142

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر یکی از دیدنی های شیراز است که  بر کوه سعدی در کنار باغ زیبای دلگشا واقع است و زمانی تمام دشت شیراز را زیر پای خود داشته است. این غار میراثی ارزشمند می باشد که از تمدن گذشته به ما رسیده است و مورد علاقه گردشگران تور شیراز می باشد. سرگذشتی رمز آلود که حالا در بی توجهی ما دوران فرسودگی اش را سپری میکند. فهندژ ، کهن دژ یا پهن دژ بیشترین نام هایست که این غار در طول تاریخ به خود گرفته است ولی در میان شیرازی ها به قلعه بندر (قلعه ی پهندر) بیشتر شهرت دارد.

 غار چاه قلعه بندر شیراز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

آبشار کفتر دره سده

آبشار کفتر دره در 45 کیلومتری شهر خواف، درتنگل سده واقع شده است. اگر با تور مشهد سفر می کنید و می خواهید از این آبشار دیدن کنید، به شهرستان خواف، روستای شهرک بروید. از روستا تا محل آبشار نیاز به 2 ساعت پیاده روی است. در بخش شمالی خواف وجود ارتفاعات طویل بصورت دیواره ای عظیم شهرستان خواف را از همسایگان شمالی ( تایباد و زاوه ) جداکرده است و باعث می شود بخشی از توده های باران زای مرطوب غربی در دامنه های این ارتفاعات ماندگار شده و نعمت ارزشمند الهی و مایه ی حیات هر موجودی را کریمانه فرو ریزد .

آبشار کفتر دره سده


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R