دریاچه کومو ایتالیا

Lake Como

کومو Como مرکز شهرستانی به همین نام در شمال ایتالیا و در مرز سویس و اتریش است. در کنار این شهر دریاچه ای به شکل حرف وای Y اما معکوس قرار دارد که نام این شهر را بر خود دارد و به Lago Como ایتالیایی نامیده می شود. در کنار این دریاچه روستاهای بسیار زیبایی به وجود آمده اند و شمال این دریاچه به طبیعت کوهستانی آلپ متصل می شود. با تور اروپا یا تور ایتالیا سفر کنید و از این دریاچه که از مراکز تفریحی ایتالیا به شمار می رود، دیدن کنید.

دریاچه کومو ایتالیا

tn_crater_lake_oregon-qprدریاچه کومو در لومباردی ایتالیا واقع است. سومین دریاچه بزرگ ایتالیا و یکی از عمیق ترین دریاچه های اروپاست که حدود 400 متر عمق دارد. قایق سواری روی دریاچه و توقفی کوتاه در چندتا از روستاهای اطراف شاید بهترین تفریح کومو باشد که یک روز کامل زمان نیاز دارد. این دریاچه به خاطر ویلاهای زیبایی که در زمان رم باستان ساخته شده اند، معروف شده است. باغ های حیرت انگیزی که از آب و هوای معتدل بهره مند هستند زیبایی این دریاچه را دو چندان می کند.

دریاچه کومو ایتالیا

images-qprدریاچهٔ کومو که با نام لاریو نیز شناخته می‌شود؛ دریاچه‌ای در لمباردی در شمال ایتالیا و در ۲۵ کیلومتری میلان است که از تجمع آب کوهستان‌ها، رودخانه آدا و سایر رودها به وجود آمده‌ است. دریاچه کومو حدوداً ۴۷ کیلومتر طول و تا ۴ کیلومتر عرض دارد و مساحت آن ۱۴۶ کیلومتر مربع و حداکثر عمقش ۴۱۴ متر است. این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا به شمار می‌رود و در آن فعالیت‌های تفریحی از جمله ماهی‌گیری انجام می‌شود.

دریاچه کومو ایتالیا

image-qprدریاچه ی کومو یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ایتالیا برای بیش از ۱۰۰ سال در بین بازدیدکنندگان می باشد. هوای خوب، آب، منظره ی کوهستانی از ویژگی های این منطقه زیبا از محسوب می شود. این دریاچه شبیه ( ) پرانتز برعکس میباشد که با دو شاخه از جنوب غرب کومو و جنوب شرق لکو شروع می شود و در نیمه راه به هم می پیوندند و تا دریاچه ی کلیکو واقع در شمال ادامه دارند. این دریاچه از مراکز تفریحی اروپا و دیدنی های اروپاست.

دریاچه کومو ایتالیا