در سفرهای خارجی از مهمترین دغدغه های توریست ها بحث امنیت است .یکی از مواردی که امنیت را بالا می برد ، بحث پوشش توریست هاست . چیزی که همه اتفاق نظر دارند اینست که باید لباس هاییی که میپوشند به بومیان نزدیک باشد تا کمتر توریست به نظر برسند و به قول معروف همرنگ جماعت باشند . اینجوری از نگاه دزدها و جیب برها درامان تر خواهند بود . مسئله دیگر بحث احترام به عقاید مردمان کشور مقصد است . اگر طوری لباس بپوشید که به آن کشور توهین کنید مسلما به دردسر خواهید افتاد . در این مقاله پوشش مردم تایلند مورد بررسی قرار گرفته است . 

در سفر با تور تایلند همانطور که گفتیم نباید طوری لباس بپوشید که از دور چراغ بزنید که توریست هستید . بهتر است به یک فروشگاه لباس بروید و چند دست لباس محلی بخرید . بهتر است پوششتان محافظه کارانه باشد . پوشش برای مردمان تایلند بسیار اهمیت دارد .

با توجه به اینکه تایلند گرم است . لباس نخی بپوشید . زمستان های سختی نیز ندارد ولی یک ژاکت همراه داشته باشید . یادتان باشد مایو را تنها در ساحل می توانید بپوشید . توجه به آداب برخورد تایلندی ها هم بسیار مهم است . 

اگر در آنجا می خواهید کار کنید ، در محیط کار بهتر است کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید بپوشید . کفش هایتان حتما تمیز باشد . اگر قصد دارید به معبد بروید لباس رسمی بپوشید و به آیین بودایی احترام بگذارید . کفش هایتان را قبل از ورود به معبد نیز درآورید . می توانید با مراجعه به سایت tripadvisor جزئیات بیشتری را ببنید .


منبع:

http://apex-2020.blogfa.com/