اخبار تکنولوژی ، آموزشی ، تجارت و سفر

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی در نزدیکی خیابان چهار باغ و میدان نقش جهان و عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ واقع شده است. شما از این جا می توانید به راحتی به از اماکن دیدنی شهر نظیر میدان نقش جهان دیدن کنید و یا به مراکز خرید شهر بروید. این هتل با محیطی آرامش بخش و مجهز به وسایل مدرن تجربه اقامت در خانه های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران تور اصفهان تداعی میکند.

هتل سنتی اصفهان که از به یاد ماندنی ترین هتل های اصفهان است، اقامتگاهی زیبا در یک بنای تاریخی ستودنی از عهد صفوی در اصفهان با قدمت چهار صد ساله است که ضمن آراستگی سنتی اش به امکاناتی مدرن مجهز است. اگر دوستدار تداعی زندگی گذشتگان هستید و یا می خواهید اقامتی متفاوت در فضایی سنتی داشته باشید به هتل 3 ستاره سنتی اصفهان بروید در این هتل با بافتی سنتی و موزه مانند تجربه ای شیرین و دوست داشتنی خواهید داشت.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی با تمام آراستگی سنتی اش دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است که براساس استانداردهای بین المللی تهیه شده اند.  هتل مذکور دارای 16 اتاق شامل 10 اتاق دوتخته (دبل و توئین)، 5 سوئیت (4و5و6 تخته) و یک سوئیت رویال شاهنشین می باشد که براساس استانداردهای بین المللی و به زیباترین وجه تزئین شده است. تمامی اتاق ها در اطراف حیاط بزرگی قرار دارند که در وسط آن حوض بهمراه فواره های آبنما، و اطراف آن تختهای سنتی قرار دارد. در ضمن خدمات اتاق ها به همراه صبحانه ارائه می شود اتاق رویال شاه نشین هتل شاهکاری مزین به ظریف ترین گچ بری هاست که به همراه رستوران کاملا سنتی و سایر بخش هایش اقامتی با طعم تاریخ برایتان می آفریند.

تجهیزات اتاق شامل: سرویس خواب(تختخواب) و مبله، سیستم ماهواره مرکزی، سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت، سیستم صوتی مرکزی،اینترنت وایرلس، دستگاه نمایش دی وی دی، تلوزیون، مینی بار، چای ساز برقی،تی بگ، کافی میکس، حمام و سرویس بهداشتی (شامپو،صابون،مسواک،خمیردندان،حوله،دمپایی) می باشد.

همچنین این هتل مجهز به کافی نت، آرشیو فیلم، تاکسی سرویس و پارکینگ می باشد.  رستوران و کافی شاپ هتل سنتی واقع در طبقه اول هتل است و ساعات سرو صبحانه :8 الی 10 ، ناهار 12 الی 16 و شام 20 الی 22 می باشد.

آدرس هتل سنتی اصفهان : خیابان سپه ، خیابان مسجد حکیم ، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره 7)

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

غار اژدر بید سبزوار

غار اژدر بید سبزوار

 

در 40 کیلومتری شهر نقاب، در جنوب غربی روستای بید شهرستان جوین و به فاصله ۳ کیلومتری از آن یکی از غارهای استان خراسان و جاذبه های گردشگری مشهد، غار اژدر بید قرار دارد. این غار که در منطقه به غار « اژدر» معروف می باشد، در ابتدای مسیر دسترسی به آبشار بید در ارتفاع ۱۶۸۰متری بر دامنه شرقی کوه کمردنگ واقع شده است.

 

غار اژدر بید سبزوار

غار اژدر بید سبزوار

ابعاد دهانه ورودی غار اژدر بید ۱/۲۰ در ۱/۵۰ می باشد. طول راهروی اصلی غار ۶متر و ارتفاع آن در ابتدای دهانه ۱/۲۰ می باشد که در انتها به ۲ متر می رسد. به دلیل وجود آبشار بید در این منطقه، گردشگران تور مشهد و طبیعت دوستان و علاقه مندان به جاذبه های طبیعی مشهد و خراسان به آنجا سفر می کنند.

این غار از دو مسیر قابل دسترسی است:

  • مسیر اول در ابتدای ورودی روستا با تمایل به سمت جنوب شرقی از داخل رودخانه بید و از طریق جاده ناهموار و سنگریزه دار می گذرد.
  • مسیر دوم در جاده اصلی به فاصله ۷ کیلومتر مانده به روستای بید و از طریق کلاته مرغزار قابل وصول می باشد.
    برای کسانی که از سبزوار، عازم منطقه هستند راه دوم سهل الوصول تر است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

سرچشمه تنگ گجستان

سرچشمه تنگ گجستان

سرچشمه تنگ گجستان یکی از مناطق نمونه گردشگری استان فارس و از مهمترین جاذبه های گردشگری شیراز محسوب می‌شود. سالانه هزاران نفر از علاقه مندان به طبیعت و گردشگران تور شیراز در فصل‌های مختلف از این مکان دیدن می‌کنند و به جرات می‌توان گفت این منطقه در جذب گردشگر تاکنون موفق عمل کرده است. این تنگه سرسبز دارای آب و هوایی سردسیری است. درختان گردو، انگور، انار، بلوط و بنه در این تنگه به وفور مشاهده می گردد.

سرچشمه تنگ گجستان در منطقه پشت کوه شهرستان رستم (بخش سرنا) واقع شده است. این تنگه تا شهر مصیری، مرکز شهرستان رستم چیزی در حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به تنگ گجستان باید از روستای کوپن به سمت شمال حدود ۴۰ کیلومتر را در مسیری آسفالته پیمود.

سرچشمه تنگ گجستان

روستایی با تلفیق معماری سنتی در نزدیکی این چشمه‌ها قرار گرفته است که آب مصرفی این روستا و روستاهای اطراف از این چشمه‌ها تامین می‌شود.
از دیگر نکات حائز اهمیت این منطقه وجود درختان عظیم الجثه سپیدار در کنار رودخانه ای که از چند صد متری پا کوه سرچشمه می‌گیرد می‌باشد. در زمستان بارش برف و باران طراوت آب و هوایی این منطقه را دو چندان کرده است.
از تنگه گجستان به عنوان محلی یاد می‌شود که در سال ۱۳۴۲ خورشیدی عشایر ممسنی و بویر احمد با تکیه بر شجاعت ، دلاوری و سلحشوری خود قوای نظامی حکومت پهلوی را شکست داده و شجاعت خود را بر سر زبانها انداختند و تاریخ ساز شدند.

متأسفانه برخی ناهنجاری ها از طرف عده محدودی از گردشگران در این ناحیه زیبا دیده شده است. زباله هایی که در گوشه و کنار توی ذوق گردشگران دوستدار محیط می زند و یا قطع بی رویه شاخه های درختان. چه زیباست تا گردشگران اصول اولیه گردشگری را در این منطقه دل انگیز رعایت کنند تا هم خود و هم خانواده و هم دیگر هم نوعانشان بتوانند از محیطی سالم و باطروت لذت کافی را ببرند.

سرچشمه تنگ گجستان

سرچشمه تنگ گجستان

سرچشمه تنگ گجستان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور یونان مجارستان چک تابستان ۹۵

تور یونان مجارستان چک تابستان ۹۵

تور آتن بوداپست پراگ با پرواز ترکیش

 

سفر به اروپا ، دیدن کشورهای اروپایی، جاذبه های قرون وسطایی،جاذبه های گرشگری مدرن و چیزهای دیگری که مسافران از سفر به اروپا انتظار داشتند به ما کمک کرد تا بتوانیم فرصتی را فراهم کنیم تا کسانی که قبلا هم با ما سفر به نقاط مختلف دنیا را تجربه کرده اند، این بار سفر به اروپا و تور اروپا را انتخاب کنند.

برنامه ریزی تور یونان به صورت زیر است :

tick ۳ شب آتن (یونان) هتل ۴ ستاره

tick ۲ شب بوداپست (مجارستان) هتل ۴ ستاره

tick ۲ شب پراگ(جمهوری چک) هتل ۴ ستاره

تور یونان مجارستان چک تابستان 95

تور یونان مجارستان چک تابستان ۹۵

خدمات تور اروپا تابستان ۹۵ :

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • ۲ گشت شهری

نکته : در مجموع در ۲ شهر ۲ گشت شهری ۲ ساعته با اتوبوس های رو باز (Hop on Hop off ) برای گردشگران در نظر گرفته شده است.در صورتی که بخواهید میتوانید از گشت های انتخابی زیر با پرداخت هزینه اضافه اسفاده نمایید.

گشت های ویژه تور یونان مجارستان چک :

  • گشت نیم روزی آکروپلیس و موزه آکروپلیس
  • گشت کروز یک روز به جزیره هیدار ، پوروس،اجینا با ناهار
  • گشت ۸ ساعته مراکز خرید آتن
  • گشت شبانه آتن با شام و شو محلی
براورد هزینه و قیمت تور اروپا تابستان ۹۵ ، قیمت تور یونان تابستان ۹۵ ، قیمت تور مجارستان تابستان ۹۵ و قیمت تور چک تابستان ۹۵ تو هتل های دلخواهتون رو از همکارای ما بخواین.

 

مدارک لازم برای تور اروپا و ویزای شینگن :

tick دو قطعه عکس در اندازه ۳*۴ رنگی،تمام رخ،با زمینه سفید و جدید

tick اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار همراه با امضای دارنده پاسپورت به همراه پاسپورت های قبلی.

tick اصل شناسنامه و ترجمه آن ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

tick کپی مدارک مورد نیاز

tick ضمانت برگشت

  • برای افراد متاهل ۵۰ – ۳۵ میلیون تومان
  • برای افراد مجرد ۵۰-۷۰ میلیون تومان

tick سند مالکیت ۶ دانگ به نام متقاضی برای سفارت – اصل و ترجمه آن ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

tick گواهی حساب بانکی (گردش مالی و موجودی مجموعا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان)به زبان لاتین از بانک به همراه مهر برجسته و معتبر بانک.

tick مدارک شغلی ترجمه شده و ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

  • پزشکان: پروانه مطب و کارت نظام پزشکی معتبر.
  • مشاغل آزاد: جواز کسب معتبر.
  • در صورت داشتن سمت مدیریت و یا هر سمتی دیگر روزنامه رسمی آن شرکت و یا آخرین تغییراتی که در آگهی تاسیس آمده است به همراه گواهی اشتغال به کار که عنوان و سمت مورد نظر در سربرگ شرکت به همراه امضا دارندگان حق امضا آن شرکت.
  • در صورت کارمند بودن در شرکت/ موسسه/ سازمان و … گواهی اشتغال به کار در سربرگ معتبر به همراه لیست بیمه ۶ کاه آخر و دفترچه بیمه
  • در صورتی که افراد محصل و دانشجو می باشند، باید گواهی اشتغال به تحصیل از مدرسه ممهور به مهر آموزش و پرورش و مهر منطقه آن مدرسه و برای دانشگاه مهر معتبر دانشگاه الزامی می باشد.

توجه توجه :

با توجه به سخت گیری سفارت برای ترجمه مدارک مورد نیاز، و برای جلوگیری از دوباره کاری در صورت دسترسی نداشتن به مترجم معتبر، برای طی شدن جریان عادی کار ترجمه مدارک را به ما بسپارید.

افتخار ما رضایت مشتریان ماست.

با ما تماس بگیرید

۴۳۶۷۴۱۴۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

کلات گناباد

کلات گناباد

کلات یکی از ییلاقات مشهد است که در 24 کیلومتری جنوب غربی گناباد واقع شده است. این روستا به دلیل واقع شدن در محل تلاقی راه های گناباد- فردوس- کاخک و آب و هوای مناسب و بافت پلکانی روستا که به ماسوله گناباد معروف است قابلیت تبدیل به منطقه گردشگری را دارد. روستای کلات بر بلندی مشرف بر شهر گناباد واقع شده و چشم انداز زیبایی دارد. فاصله ی این روستا تا مرکز شهرستان 20 کیلومتر است.
کلات گناباد

کلات گناباد

روستای کلات که مکرر در اشعار شاهنامه بخصوص داستان نبرد لشکریان ایران و توران از آن نام برده شده و از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود، از دهستان زیبد در دامنهٔ کوه‌های جنوبی شهرستان گناباد. از شمال به یک دشت وسیع که به شهر گناباد منتهی می‌شود و از جنوب به کوه‌هایی متصل می‌باشد که به روستای باغستان علیا از توابع فردوس منتهی می‌شود و از غرب به روستای سقی و از شرق با روستاهای فخ، دیسفان و شهر کاخک همجوار است.

کلات گناباد

کلات گناباد

 روستای کلات گناباد منطقه ای خوش آب و هوا است که قدمت آن به قبل از اسلام برمی گردد و موید آن بقایای قلعۀ فرود می باشد. در برج قلعۀ کلات در زمان های بسیار دور، در این قلعه که بر بلندترین چشم انداز کلات ساخته شده است، برای محافظت از روستا افرادی تا به صبح نگهبانی می دادند. به نقل از افراد کهنسال، افرادی معروف به ترکمن ها یا کولی ها به روستا حمله می کردند و افراد، اموال و یا احشام را به غارت می بردند و مردم در این مواقع از طریق کانال های زیر زمینی به این قلعه پناه می بردند.

کلات گناباد

کلات گناباد

جمعیت روستا در سال 1355، 1334 نفر بوده است و طبق آخرین سرشماری به 754 نفر رسیده است. روستای کلات بیش از 580 هکتار اراضی کشاورزی است و آب آن از قنات و چشمه های متعدد تامین می شود.محصولات کشاورزی روستا شامل گندم، جو، زعفران، حبوبات، صیفی جات و انواع سردرختی بوده و محصولات دامی آن شیر و گوشت گاو و گوسفند و گوشت ماکیان می باشد. در 6 کیلومتری کلات، خرابه های “ارگ فرود” منسوب به فرود شاهزاده کیانی به چشم می خورد. دره ای که به کلات منتهی می شود دارای مناظر زیبا و آبادی های سرسبزی همچون “زو”، “میمند”، “سد کلات” می باشد که همواره پذیرای میهمانان تور مشهد در تابستان است.

کلات گناباد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور یونان فرانسه تابستان ۹۵

تور یونان فرانسه تابستان ۹۵

تور آتن پاریس با پرواز ترکیش


قاره سبز اروپا با جذابیت های گردشگری – شبه جزیره ها و جزیره های رویایی ، شهرهای دل انگیز بند انگشتی ، آب و هوایی بسیار عالی و معتدل – ، کشورهایی با پیشینه های غنی فرهنگی ، تاریخی و رزومه های بینظیر توریستی بعنوان یکی از قطب های توریستی شناخته شده است . تجربیات سفرهای اروپایی به ما کمک کرد تا بتوانیم فرصتی را فراهم کنیم تا کسانی که قبلا هم با ما سفر به نقاط مختلف دنیا را تجربه کرده اند، این بار تور اروپا و تور یونان فرانسه تابستان ۹۵ را انتخاب کنند.

برنامه ریزی تور یونان تابستان ۹۵ به صورت زیر است :

tick ۳ شب آتن (یونان) هتل ۴ ستاره

tick ۴ شب پاریس (فرانسه) هتل ۴ ستاره


خدمات تور اروپا تابستان ۹۵ :

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • ۲ گشت شهری

نکته : در مجموع در ۲ شهر ۲ گشت شهری ۲ ساعته با اتوبوس های رو باز (Hop on Hop off ) برای گردشگران در نظر گرفته شده است.در صورتی که بخواهید میتوانید از گشت های انتخابی زیر با پرداخت هزینه اضافه اسفاده نمایید.

گشت های ویژه تور یونان- فرانسه تابستان ۹۵ :

  • گشت نیم روزی آکروپلیس و موزه آکروپلیس
  • گشت کروز یک روز به جزیره هیدار ، پوروس،اجینا با ناهار
  • گشت ۸ ساعته مراکز خرید آتن
  • گشت شبانه آتن با شام و شو محلی
  • بازدید از موزخ لوور
  • گشت ۱ روزه Disney Land
  •  گشت کروز رود سن

مدارک لازم برای تور اروپا و ویزای شینگن :

tick دو قطعه عکس در اندازه ۳*۴ رنگی،تمام رخ،با زمینه سفید و جدید

tick اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار همراه با امضای دارنده پاسپورت به همراه پاسپورت های قبلی.

tick اصل شناسنامه و ترجمه آن ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

tick کپی مدارک مورد نیاز

tick ضمانت برگشت

  • برای افراد متاهل ۵۰ – ۳۵ میلیون تومان
  • برای افراد مجرد ۵۰-۷۰ میلیون تومان

tick سند مالکیت ۶ دانگ به نام متقاضی برای سفارت – اصل و ترجمه آن ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

tick گواهی حساب بانکی (گردش مالی و موجودی مجموعا به مبلغ ۵۰ میلیون تومان)به زبان لاتین از بانک به همراه مهر برجسته و معتبر بانک.

tick مدارک شغلی ترجمه شده و ممهور به مهر دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه

  • پزشکان: پروانه مطب و کارت نظام پزشکی معتبر.
  • مشاغل آزاد: جواز کسب معتبر.
  • در صورت داشتن سمت مدیریت و یا هر سمتی دیگر روزنامه رسمی آن شرکت و یا آخرین تغییراتی که در آگهی تاسیس آمده است به همراه گواهی اشتغال به کار که عنوان و سمت مورد نظر در سربرگ شرکت به همراه امضا دارندگان حق امضا آن شرکت.
  • در صورت کارمند بودن در شرکت/ موسسه/ سازمان و … گواهی اشتغال به کار در سربرگ معتبر به همراه لیست بیمه ۶ کاه آخر و دفترچه بیمه
  • در صورتی که افراد محصل و دانشجو می باشند، باید گواهی اشتغال به تحصیل از مدرسه ممهور به مهر آموزش و پرورش و مهر منطقه آن مدرسه و برای دانشگاه مهر معتبر دانشگاه الزامی می باشد.

توجه توجه :

با توجه به سخت گیری سفارت برای ترجمه مدارک مورد نیاز، و برای جلوگیری از دوباره کاری در صورت دسترسی نداشتن به مترجم معتبر، برای طی شدن جریان عادی کار ترجمه مدارک را به ما بسپارید.

براورد هزینه و قیمت تور فرانسه تابستان ۹۵ و قیمت تور یونان تابستان ۹۵ تو هتل های دلخواهتون رو از همکارای ما بخواین.

افتخار ما رضایت مشتریان ماست.

با ما تماس بگیرید.

۴۲ ۴۱ ۶۷ ۴۳

know_clipartراستی قبل از سفر اطلاعات کافی برای تور اروپا ویژه تابستان ۹۵ را در وب سایت ما کسب کنید. اطلاعاتی شامل:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

چلو دیزی کاشان

چلو دیزی کاشان

چلو دیزی یکی از غذاهای سنتی اصفهان است که مخصوص منطقه "خالدآباد ِکاشان " است. این غذا یکی از غذاهای محلی ده کویری, به نام " خالدآباد" است که مردمی بسیار خون‌گرم و مهربان و هم‌چنین امام‌زاده ای به نام " آقا علی عباس " دارد. در سفرتان با تور اصفهان سعی کنید حتما طعم این غذا را بچشید. البته در ادامه با روش پخت این غذای محلی آشنا می شویم. 

چلو دیزی کاشان

 

مواد لازم برای شش نفر:

  • برنج: 4 پیمانه
  • لوبیا چشم بلبلی: 2 پیمانه
  • گوشت بره (سردست یا ران): نیم کیلوگرم
  • پیاز: 2 عدد متوسط
  • زردچوبه: سه قاشق چایخوری
  • نمک: به مقدار لازم
  • روغن: 100 گرم (نصف لیوان معمولی)
  • به ازای هر پیمانه برنج یا لوبیا نصف قاشق چای‌خوری نمک و زردچوبه

طرز تهیه:

  •  پیازها را خرد کرده و با کمی روغن سرخ می‌کنیم تا طلایی شود.
  •  سپس زردچوبه را در آن تفت می‌دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود.
  • گوشت را به قطعات بزرگ تقسیم کرده، آن را به لوبیا چشم بلبلی و پیاز داغ اضافه می‌‌کنیم و می‌‌گذاریم با حرارت ملایم بپزد.
  • پس از نیم ساعت یک قاشق چای‌خوری نمک به آن اضافه می‌کنیم و می‌‌گذاریم با حرارت ملایم بپزد تا آب آن کاملا کشیده شود.
  • پس از پخت کامل گوشت و لوبیا، برنج را شسته و با شش پیمانه آب، نمک و باقی‌ مانده روغن، آن را به مخلوط گوشت و لوبیا اضافه می‌‌کنیم و مانند برنج کته یا دمی، می ‌گذاریم تا روی شعله زیاد بپزد و آب آن بخار شود و بعد آن ‌را با حرارت ملایم دم می‌کنیم.
  • پس از دم کشیدن آن را سر سفره برده و با ماست سفت یا ترشی میل کنید.

نوش جان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

آبشار پای تف

آبشار پای تف

آبشار پای تف دومین آبشار استان فارس است که در 30 کیلومتری بخش کوپن و در دل طبیعت واقع شده است. این آبشار که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز به شمار می رود، در حدود 45 کیلومتری شمال غربی شهر مصیری نزدیک به روستای سالاری واقع شده است. بعد از گذر از روستای کناره به دشت همواری میرسید که پر از بادامهای وحشی است. در ادامه مسیر به روستای سالاری میرسید و سپس با ادامه مسیر به آبشار پای تف خواهید رسید. مصیری شهری است در استان فارس در جنوب ایران و مرکز شهرستان رستم است که در ۱۸ کیلومتری شمال شهر نورآباد ممسنی قرار دارد.

آبشار پای تف

ارتفاع آبشار در حدود 70 متر است. جنگل، کوه، باغهای انار و خانه مسکونی سنتی منظرگاه این نقظه پرصفا است. اگر با تور شیراز سفر کردید و به این منطقه رفتید، بد نیست بدانید در نزدیکی این آبشار سرچشمه گجستان قرار دارد. سرچشمه گجستان جاذبه طبیعی است که در حدود 50 کیلومتری شمال غربی شهر مصیری قرار دارد. سرچشمه گجستان در زمره مناطق نمونه گردشگری قرار دارد و هر ساله هزاران نفر را در فصول مختلف به خود جذب می‌کند.

آبشار پای تف


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

تور مشهد تابستان 95


تور مشهد تابستان 95

مشهد به خاطر وجود بارگاه امام رضا (ع) هر ساله پذیرای چندین میلیون زایر داخلی و خارجی است . در همراهی با تور مشهد علاوه بر زیارت امام رضا، از دیدن نقاط دیدنی و مراکز تفریحی مشهد غافل نمی شوید. جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و مراکز خرید سنتی و مدرن این شهر، در کنار قیمت مناسب تور تابستانی مشهد، از دلایل استقبال هموطنانمان از مشهد در تعطیلات تابستان است.

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد تابستان 95

تفریحات مشهد که شامل شهربازیها و پارک های آبیه، همچنین هتل های مشهد که امکاناتی شایسته زائرین امام رضا (ع) ارائه میدن که با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارن، تور تابستان 95 رو به یکی از تورهای جذاب داخلی تبدیل کرده که همه رده های سنی رو راضی میکنه.

برآورد هزینه و قیمت تور مشهد تابستان ۹۵ تو هتل های دلخواهتون رو از همکارای ما بخواین در ضمن از تجربه همکاران ما و افرادی که سال قبل میهمان هتل پردیسان مشهد ، هتل قصر طلایی مشهد و هتل طرقبه مشهد بودن شاید تو انتخاب بهترینها بهتون کمک کنه .

anunce1نکات مهم تور مشهد ویژه تابستان 95 :

1 – ساعت ورود به هتل 14 و خروج 12 میباشد .
2 – برای داشتن ترانسفر در هنگام رزرو تور مشهد تابستان، با همکاران ما در آژانس هماهنگی نمایید .
3 – تور مشهد هوایی ، همه روزه و در چندین ساعت روز از تهران برگزار می شود .
4 – در زمان اقامت در هتل های مشهد ، میتوانید با هماهنگی به تعداد روزهای تور خود اضافه نمایید .
5 – در کلیه هتل های مشهد ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست .
6 – رزرو تور مشهد برای دوستانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند به راحتی امکان پذیر است .
7 – تور مشهد چارتر و غیر قابل استرداد میباشد .

پیشنهاد میکنم اگه تور تابستان مشهد رو انتخاب می کنین، موارد زیر رو مطالعه کنین:

 آژانس سعادت سیر گیتی افتخار آنرا دارد که با بهره گیری از تجربه چند ساله خود ، بهترین مجری مستقیم تور مشهد تابستان 95 باشد .

تماس با ما …………………………………….. 43674367

کانتر مربوطه آقای صبوری

شماره تماس…………………………………09372100835

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R

بقعه امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر کاشان

بقعه امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر کاشان

یکی از زیارتگاه های اصفهان که در کاشان قرار دارد و در تور اصفهان می بینید، امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر است که در خیابان امام خمینی، در محله پشت مشهد کاشان واقع شده است. در زمان صفویه به خصوص شاه عباس اول به علت این که دودمان صفویه را از اولاد این امام زاده می دانستند به این بقعه توجه خاصی می شد. بر حسب وصیت شاه عباس اول، او را در این بارگاه دفن کردند که مدفن او در کنار رواق، به وسیله سنگ بزرگ و خوش نقش زیبائی مشخص می باشد.

بقعه امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر کاشان

بقعه امام زاده حبیب بن موسی بن جعفر (ع) یا به گویش اهالی "حبیب موسی" از زیارت گاه های معتبر و قدیمی به شمار می رود. قدمت این بقعه مربوط به دوران سلجوقی است. محراب کاشی نفیسی که اواسط قرن هفتم توسط هنرمندان خاندان ابوطاهر کاشانی برای این بقعه ساخته شده؛ در موزه دوران اسلامی تهران نگهداری می شود. ساختمان اصلی بقعه متعلق به قرن 7 هجری است که در دوره صفویه مرمت و باز سازی شده است .

این بقعه  که از دیدنی های اصفهان است، دارای صحن زیبائی است که مدفن یکی از علماء معمار کاشان یعنی مرحوم آیت الله میر سید علی یثربی نیز در این صحن می باشد. بقعه مشتمل بر گنبد کاشی کاری ، دو مخناره زیبا ، ایوان و صحن است . سنگ قبر شاه عباس صفوی در سمت راست بقعه قرار دارد و از نفایس هنر حجاری به شمار می رود. محراب نفیس زرین فام بقعه حبیب بن موسی که از آثار خاندان اب طاهر کاشانی است و در سال 667 ساخته شده است ، در حال حاضر د موزه دوران اسلامی نگهداری می شود. بنای زیارتگاه حبیب بن موسی بن جعفر (ع) در ۱۳۱۴ش در فهرست آثار ملی ایران، به شماره ۳۵۲، به ثبت رسید. در ۱۳۲۶ش انجمن آثار ملی، با تأیید وجود مدفن شاه عباس اول در آنجا، بر آن شد که آرامگاهی برای او بنا کند که محقق نگردید.

بقعه امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر کاشان

بقعه امامزاده حبیب بن موسی بن جعفر کاشان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nazanin .R