سواحل زیبای نیس

سواحل نیس با 25 ساحل عمومی و 15 ساحل خصوصی ، مکانی برای تحقق رویاهایتان فراهم می آورد. در اطراف این سواحل رستوران های مختلف با انواع منوهای محلی و بین المللی وجود دارند. اگر با تور فرانسه سفر می کنید، غروب زیبا ، موسیقی سواحل و شب زنده داری ها باعث می شود که خاطره ای فراموش نشدنی از سفرتان به فرانسه داشته باشید. سواحل نیس از مهمترین مراکز تفریحی فرانسه به شمار می روند.

سواحل زیبای نیس

beach-clipart-ovme-qprساحل نیس زیاد مناسب حمام آفتاب نیست. گذشته از تعدادی از پلاژهای خصوصی که ماسه ریخته‌اند، بقیه‌ی ساحل سنگی و سخت است و جز حوله و زیرانداز؛ برای راه رفتن به صندل احتیاج دارید و برای نشستن به کوسن. در تمام پلاژهای عمومی دوش‌های مجانی نصب کرده‌اند و یک زمین والیبال ساحلی با شن سفید هم تدارک دیده‌اند. در پلاژهای خصوصی امکانات بیشتری برای گردشگران فراهم است: از کافه و رستوران گرفته تا حوله و صندلی راحتی برای اجاره.

سواحل زیبای نیس

images-qprساحل نیس با این که سنگ‌ریزه زیاد دارد و جزر و مدش می‌تواند برای مبتدی‌ها خطرناک باشد، شنا از تفریحات فرانسه در سواحل نیس است و طرفدارهای زیادی دارد. با این حال اگر هدف‌تان بیشتر استراحت و حمام آفتاب است و مخصوصاً اگر کودکی هم در این سفر همراه شماست، بهتر است به شهرهای اطراف بروید. ویلفرانش که در شش کیلومتری شرق نیس قرار گرفته، ساحل شنی مناسبی دارد و گزینه‌ی خوبی است. این ساحل از مهمترین مراکز تفریحی نیس به شمار می رود.

سواحل زیبای نیس

images-qpr_1در نیس، ساحل دیدنی و ورزش های آبی بیشترین تعداد گردشگر را به سوی خود میکشاند. به طور کلی در ساحل نیس سنگ های زیادی را میبینید. در برخی قسمت های خاص لایه ای از ماسه کنار ساحل ریخته شده است. برای قدم زدن و یا استراحت در ساحل ,داشتن زیر انداز, کفش و امکانات دیگر لازم است. امواج و جزر و مد دریا سبب می شود که افراد مبتدی برای شنا کردن دو از ساحل با مشکل مواجه شوند. به فاصله نه چندان دور از نیس، مناطق مختلف با سواحل ماسه ای مانند کنز، آنتیب و ویل فرانش سور مر وجود دارند که برای استفاده عمومی و شنا در نظر گرفته شده اند. با تور اروپا سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.

سواحل زیبای نیس