جزایر پولینسیا

جزایر پولینسیا فرانسه یکی از آخرین مکان هایی هستند که دست انسان ها به آن رسیده است، مجموعه ای از ۱۱۸ جزیره با طبیعتی خارق العاده، یکی از بهترین جاها برای لذت بردن از آرامش هست . این جزایر هنوز مکان هایی هستن که به خاطر بازدید کمتر گردشگرها، دست نخورده و بکر باقی مانده اند. اگر قصد دارید با تور اروپا به فرانسه سفر کنید ، شانس دیدن این جزایر که از دیدنی های فرانسه و همچنین مراکز تفریحی فرانسه به شمار می روند ، را از دست ندهید.

جزایر پولینسیا

firefox_screenshot_2015-01-25t12-44-05-867z-qprجزیره تاهاتی ، بزرگترین جزیره در این منطقه است که به جزیره عشق هم معروف است، با قله های بلند  و سواحل زیبایش، یکی از بهترین منظره ها رو در این مجموعه جزایر به خود اختصاص داده است. بورا بورا یکی دیگر از جزایر است که به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان های روی این گردالی توصیف شده است. این جزیره با وجود اینکه خیلی کوچک است ولی زیبایی های خاص خودش را دارد. در این جزیره خانه هایی برای سکونت ساخته شده است که عموما برای ماه عسل زوج ها در نظر گرفته شده است.
جزایر پولینسیا

palm-clip-art-two_palms_on_a_tropical_island_0515آب شفاف و تمیز با عمق نه چندان زیاد، گونه های مختلف ماهی های رنگی و دلفین ها باعث شده است که این منطقه از بهترین مکان ها برای غواصی محسوب شود. مواد غذایی که در این جزایر سرو می شود، به دلیل تازه و طبیعی بودن، بدون شک خوشمزه و لذیذه هستند و نکته جالبی که در آشپزی این منطقه دیده می شود این است که در غذاهایشان از میوه های مختلف استفاده می کنند و حتی نان هایشان را با میوه مزه دار می کنند. با تور فرانسه سفر کنید و از این جزایر که هم از دیدنی های اروپا و هم از مراکز تفریحی اروپا به شمار می روند ، دیدن کنید.
جزایر پولینسیا
جزایر پولینسیا