هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی در نزدیکی خیابان چهار باغ و میدان نقش جهان و عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ واقع شده است. شما از این جا می توانید به راحتی به از اماکن دیدنی شهر نظیر میدان نقش جهان دیدن کنید و یا به مراکز خرید شهر بروید. این هتل با محیطی آرامش بخش و مجهز به وسایل مدرن تجربه اقامت در خانه های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران تور اصفهان تداعی میکند.

هتل سنتی اصفهان که از به یاد ماندنی ترین هتل های اصفهان است، اقامتگاهی زیبا در یک بنای تاریخی ستودنی از عهد صفوی در اصفهان با قدمت چهار صد ساله است که ضمن آراستگی سنتی اش به امکاناتی مدرن مجهز است. اگر دوستدار تداعی زندگی گذشتگان هستید و یا می خواهید اقامتی متفاوت در فضایی سنتی داشته باشید به هتل 3 ستاره سنتی اصفهان بروید در این هتل با بافتی سنتی و موزه مانند تجربه ای شیرین و دوست داشتنی خواهید داشت.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی با تمام آراستگی سنتی اش دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است که براساس استانداردهای بین المللی تهیه شده اند.  هتل مذکور دارای 16 اتاق شامل 10 اتاق دوتخته (دبل و توئین)، 5 سوئیت (4و5و6 تخته) و یک سوئیت رویال شاهنشین می باشد که براساس استانداردهای بین المللی و به زیباترین وجه تزئین شده است. تمامی اتاق ها در اطراف حیاط بزرگی قرار دارند که در وسط آن حوض بهمراه فواره های آبنما، و اطراف آن تختهای سنتی قرار دارد. در ضمن خدمات اتاق ها به همراه صبحانه ارائه می شود اتاق رویال شاه نشین هتل شاهکاری مزین به ظریف ترین گچ بری هاست که به همراه رستوران کاملا سنتی و سایر بخش هایش اقامتی با طعم تاریخ برایتان می آفریند.

تجهیزات اتاق شامل: سرویس خواب(تختخواب) و مبله، سیستم ماهواره مرکزی، سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت، سیستم صوتی مرکزی،اینترنت وایرلس، دستگاه نمایش دی وی دی، تلوزیون، مینی بار، چای ساز برقی،تی بگ، کافی میکس، حمام و سرویس بهداشتی (شامپو،صابون،مسواک،خمیردندان،حوله،دمپایی) می باشد.

همچنین این هتل مجهز به کافی نت، آرشیو فیلم، تاکسی سرویس و پارکینگ می باشد.  رستوران و کافی شاپ هتل سنتی واقع در طبقه اول هتل است و ساعات سرو صبحانه :8 الی 10 ، ناهار 12 الی 16 و شام 20 الی 22 می باشد.

آدرس هتل سنتی اصفهان : خیابان سپه ، خیابان مسجد حکیم ، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره 7)

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان