در فضایی زیبا و چشم نواز در 10 کیلومتری مشهد ، منطقه خوش آب و هوای چاهشک ، هتل تالار کاخ اشراف مشهد قرار دارد . این هتل تالار در زمینی به وسعت 5000 مترمربع ساخته شده است . زیربنای ساختمان 3200 مترمربع می باشد . باغی زیبا با ظرفیت 1000 نفر ، 17 سوئیت اقامتی ، دو تالار مجلل مجموعا دارای ظرفیت 800 نفر ، رستورانی با ظرفیت 250 نفر این بنا را تشکیل داده است . اگر با تور مشهد سفر می کنید ، از این مکان می توانید برای اقامت استفاده کنید .

هتل تالار کاخ اشراف مشهد

ادامه مطلب را ببینید . 
 هتل تالار کاخ اشراف مشهد از 3 فضای متفاوت تشکیل شده است . باغ ، تالار و فضای بام که ظرفیت 500 نفر را دارد . این مجموعه تمامی امکانات لازم جهت برگزاری یک مجلس عروسی بدون هیچ کم و کاستی را دارد . از تشریفات عروسی آن می توان به مراسم ورود عروس و داماد با کالسکه سیندرلا از میان کوچه ای پوشیده از شمشادهای آرایش شده همراه با نور افشانی زیبا و آتش بازی آخر شب اشاره کرد که مورد استقبال بسیاری از مشکل پسندان قرار گرفته است .
هتل تالار کاخ اشراف مشهد
اینجا همچنین مجهز به سوئیت ویژه عروس و داماد است که شبی به یادماندنی همراه با صبحانه و نهار روز بعد برای زوج رقم میزند . از دیگر امکانات این هتل تالار مجموعه تفریحی آن است که شامل سالن بیلیارد ، کافی شاپ و… می باشد که بصورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد .
در منوی رستوران هتل تالار کاخ اشراف با منوهای شش گانه و بی نظیر و طعم غذاهای ایرانی از میهمانان پذیرایی می کند . رستوران این هتل از رستورانهای مشهد است .
آدرس هتل تالار کاخ اشراف مشهد
مشهد بزرگراه آسیایی (جاده سنتو) – سه ر اه فردوسی – دوربرگردان به سمت مشهد – بعد از بیمارستان طالقانی – منطقه چاهشک – نبش میدان اول چاهشک

هتل تالار کاخ اشراف مشهد