هتل سهند مشهد (Sahand Hotel) یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که در سال 1391 در نزدیکی حرم مطهر امام رضا افتتاح شده است .  این هتل در 6 طبقه ساخته شده  که دارای امکانات و خدمات قابل توجهی برای گردشگران و زائران تور مشهد است . امکاناتی از جمله پارکینگ، رستوران با چندین منو مختلف غذایی ،صبحانه رایگان بوفه ،اینترنت در لابی و اتاق ها ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ و نمازخانه ، تاکسی سرویس و ترانسفر فرودگاهی، لاندری و خدمات پزشکی .


ادامه مطلب را ببینید 

رستوران زیبای این هتل با بهره مندی از بهترین آشپز های ایرانی و عربی در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را تامین نماید. ناهار و شام در این هتل به صورت بوفه آزاد ارائه می گردد.

همچنین کافی شاپ زیبای این هتل که در طبقه فوقانی لابی واقع شده است با محیط گرم و آرامش بخش و با کادری مجرب بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل مجهز به قهوه خانه ای زیبا بر روی پشت بام با منظره ای جالب از شهر مشهد می باشد.

از دیگر خدمات این هتل می توان به لاندری (تعویض موارد مصرفی در اتاق به صورت روزانه و با وسائل استری و بسته بندی شده) بدون درخواست برای جایگزینی اشاره نمود. همچنین در صورت موارد خاص نیز امکان تعویض به صورت کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.

منبع:

هتل سهند مشهد