هتل سفیر اصفهان

Safir Hotel Isfahan

هتل سفیر یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در سال 1371 با 50 اتاق در قلب اصفهان تاسیس شد ولی بعدها بازسازی شد و اکنون دارای 100 اتاق، سوئیت و آپارتمان می باشد. این هتل در خیابان آمادگاه واقع شده است، جایی که بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف اصفهان قرار دارند. نزدیکی هتل به خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ به جذابیت آن افزوده است.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر که از هتل های چهار ستاره اصفهان است، با معماری مدرن در خیابان اصلی شهر واقع گردیده و میهمانان به آسانی می توانند وارد بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی شوند. پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی و مدیران مهمان نواز در تمامی ساعات آماده استقبال از مهمانان گرامی هتل اصفهان با کلیه امکانات مدرن با محیطی آرام و پاکیزه و سیستم مجهز گرمایش و سرمایشی است.
تمامی واحدهای هتل سفیر در اصفهان مجهز به تهویه مطبوع مرکزی، سیستم ویدئو و ماهواره، ساعت بیداری، روم سرویس 24 ساعته و اینترنت پر سرعت می باشد، از دیگر خدمات هتل سفیر به مهمانان گرامی تور اصفهان می باشد.
 
هتل سفیر اصفهان
از امکانات هتل سفیر می توان به لابی، سونا، کافی شاپ، ماهواره، رستوران، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، نمازخانه، لاندری، تاکسی سرویس، فروشگاه و غرفه، کافی نت، صندوق امانات اختصاصی، استخر، آسانسور اشاره کرد.

همچنین رستوران هتل سفیر با نام رستوران سفیر گنجایش 200 نفر میهمان را دارد و با طبخ غذاهای ایرانی آماده سرویس دهی به مسافران می باشد.

ساعت ورود : 14:00
ساعت خروج : 12:00
نشانی : اصفهان - خیابان آمادگاه - مقابل هتل عباسی
فاصله تا فرودگاه : 20 دقیقه
فاصله تا راه آهن : 30 دقیقه
فاصله تا ترمینال : 15 دقیقه
هتل سفیر اصفهان
 
هتل سفیر اصفهان
 
هتل سفیر اصفهان
 
هتل سفیر اصفهان