هتل پارس شیراز

هتل بین المللی پارس دارای دو برج می باشد که با 180 اتاق مدرن و تمامی امکانات و سرویس های رفاهی لازم برای اقامت میهمانان عزیز تور شیراز آماده میباشد و پرسنل کار آزموده و مجرب هتل بین المللی پارس در هر لحظه از شبانه روز در خدمت مهمانان عزیز خواهند بود تا با بهترین سرویس دهی آرامش را در محیطی آرام فراهم آورند. هتل پارس شیراز توسط آقای اسدالله بخشی در سال ١٣٨١افتتاح گردید. این هتل یکی از زیباترین هتل های پنج ستاره شیراز است و واقع در منطقه مرکزی شیراز، متشکل از 2 ساختمان 13 طبقه می باشد که بوسیله 2 طبقه رستوران و لابی به هم مربوط شده است.

هتل پارس شیراز

سونا و استخر هتل پارس شیراز در نوع خود بی نظیر بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. مجموعه استخر، سوناهای خشک و بخار، جکوزی در محیطی با طراحی بسیار زیبا، رویائی و دل انگیز همراه با بوفه و انواع نوشیدنیها و مجهز به وسایل ورزشی و بدنسازی و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات می باشد. سالن بیلیارد و بولینگ هتل پارس در شیراز در آینده نزدیک بهره برداری شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

هتل پارس شیراز

رستوران لوتوس هتل در محیطی بسیار زیبا و در طبقه 13هتل واقع شده که از همه طرف مناظر زیبای شهر شیراز قابل مشاهده است. رستوران گل سرخ نیز در محیطی دیدنی با انواع غذاهای مختلف پذیرای میهمانان هتل است. کافی شاپ پامچال و تریای آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرویس دهی می باشد و همچنین هتل به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان گرامی می باشد. هتل دارای دو سالن مروارید و زمرد برای انواع سمینارها ، کنفرانسها و مجالس مختلف می باشد و سالن برلیان برای برگزاری میتینگهای مختلف و میهمانی های خصوصی در نظر گرفته شده است . مجموعه استخر ، سوناهای خشک و بخار و جکوزی هتل در نوع خود بی نظیر بوده و در محیطی با طراحی بسیار زیبا ، رویائی و دل انگیز همراه با بوفه و انواع نوشیدنیها و مجهز به وسایل ورزشی وبدنسازی و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات به خانمها و آقایان می باشد.

هتل پارس شیراز


خدمات هتل پارس شیراز
 
هتل پارس شیراز دارای 2 سالن مروارید و زمرد برای اجرای همایش ها و سمینارها و جشن ها بوده و سالن برلیان هتل پارس شیراز برای جشن ها و میهمانی های خصوصی در نظر گرفته شده است. در لابی هتل، فروشگاهی در نظر گرفته شده است که نیازهای روزمره میهمانان را برطرف می کند.

امکانات داخل اتاق هتل پارس شیراز شامل یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی می باشد. همچنین صبحانه از جمله خدمات رایگان این هتل است.
 
 ساعت تحویل اتاق: 14:00

 ساعت تخلیه اتاق: 12:00

 تعداد اتاق ها: 207 عدد

 فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: 30 دقیقه

 آدرس هتل: شیراز - بلوار زند - هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز