منطقه لاس مدولاس

Las Médulas

 

لاس مدولاس یک معدن طلا با قدمت ۲۰۰۰ سال را در نزدیکی شهر Ponferrada، استان لئون واقع در شمال غربی اسپانیا واقع شده است. این مکان یک چشم انداز منحصر به فرد فرهنگی است که در سال ۱۹۹۷ میراث جهانی توسط یونسکو اعلام شد. این محوطه تاریخی باستانی در حال حاضر به جاذبه ای کم نظیر و شگفت انگیز برای گردشگران تبدیل شده، به گونه ای که در ایام مختلف سال گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود می کشاند.
محوطه تاریخی لاس مدولاس

منطقه لاس مدولاس

gold-miner-clip-art-650467لاس مدولاس در زمان امپراطوری روم معدن طلا بوده‌است و رومیان بوسیله انرژی هیدرولیک طلا استخراج می‌کرده‌اند. این محل بعد از رومیان متروکه ماند. این معدن یکی از بزرگترین معادن امپراطوری رم بوده است که حجم خاکبرداری صورت گرفته در این منطقه بسیار بیشتر از آن چیزی است که پیش از این تصور می‌شد و این حاکی از اهمیت فراوان این معدن برای رومی‌ها دارد. این معدن در حال حاضر از دیدنی های اسپانیا به شمار می رود.

محوطه تاریخی لاس مدولاس

منطقه لاس مدولاس

firefox_screenshot_2015-09-05t08-51-51-075zاین مجموعه معدن کشف شده که در دره رودخانه «اریا» واقع شده، شامل سیستم پیچیده‌ای است که آب رودخانه را به داخل معدن هدایت می‌کند. منطقه لاس مدولاس به لحاظ قدمت تاریخی و باستانی اش و همچنبن ویژگی منحصر به فردش در زمان رومیان شناخته شده است. با تور اروپا و یا تور اسپانیا سفر کنید و از دیدنی های اروپا بازدید کنید.

محوطه تاریخی لاس مدولاس