پارک فرانس مینیاتور

France Miniature

فرانس مینیاتور یک پارک توریستی در منطقه الانکورت است. الانکورت منطقه ای در حومه غربی پاریس و در 30 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. در این پارک نمونه ای کوچک (ماکت) از دیدنی های فرانسه، شبکه ی راه آهن، بزرگراه ها و اتوبان های سریع السیر، شبکه ی حمل و نقل دریایی و رود خانه ای و شناور های آن در نمونه های کوچک را می توان مشاهده کرد. با تور فرانسه سفر کنید و از دیدنی های پاریس بازدید کنید.

 

پارک فرانس مینیاتور
پارک فرانس مینیاتور

imagesجغرافیای واقعی فرانسه به صورتی کوچک در این پارک ساخته شده و از سال 1991م برای بازدید عمومی گشایش یافته است. مساحت این پارک کوچک شده بیش از 5 هکتار است و در منطقه اِلانکور، ایولین در زمینی به مساحت 20 هکتار در نزدیکی کاخ ورسای واقع شده و در واقع موزه ای است که به صورت گردشگاه طراحی شده است. پارک مزبور با دقت تمام خصوصیات فرهنگی، معماری و تاریخی استان های مختلف فرانسه ی دیروز و امروز را نشان می دهد. ضمنا دو رستوران ، سالن سینما ، تئاتر و دریاچه و پارکینگ از جمله تاسیسات پارک است .

پارک فرانس مینیاتور
پارک فرانس مینیاتور

imagesبا قدم زدن در این پارک حس گالیور در شهر آدم کوچولو ها را خواهید داشت! دیدنی های پارک عبارت است از : 15 روستای نمونه، کاخ ها و ساختمان های تاریخی، مزارع، آسیاب های بادی و مناطق مهم صنعتی مانند تاسیسات انرژی اتمی، پالایشگاه و غیره در یک محیط طبیعی کوچک با نمایی از کوه ها و دشت ها و رودخانه های مهم کشور فرانسه. به عبارت دیگر این محدوده ی کوچک بیانگر جغرافیای کامل فرانسه است .بازدید کنندگان می توانند صدای زنگ کلیسا های مشهور فرانسه و همچنین آواز پرندگان معروف این کشور را در هنگام بازدید بشنوند. با تور اروپا سفر کنید و از دیدنی های اروپا بازدید کنید.

پارک فرانس مینیاتور
پارک فرانس مینیاتور