برج طلایی سویل اسپانیا

Torre De Oro

برج سویل یک قلعه تاریخی در شهر سویل اسپانیا است که قدمت آن به قرن 13 میلادی برمی گردد. به دلیل طلاهای به کار رفته شده در بالای آن ، به این قلعه برج طلایی می گویند. البته برخی از مردم اعتقاد دارند به دلیل این که در زمان های قدیم، گنجینه ها و طلاهای سرزمین نوپا(آمریکا) توسط کشتی ها به این قلعه حمل و آورده می شدند، به آن برج طلایی می گویند. دلیل اصلی ساخت این برج توسط مسلمانان و بربرها، کنترل دسترسی به شهر سویل از طریق رودخانه «گادالکوئیور» بوده است. این برج یکی از دو منطقه ای بوده است که در آن زمان راه ورود بیگانگان به سویل را می بسته و در واقع حکم کنترل کننده رفت و آمدها از طرف رودخانه را به عهده داشته است.

برج طلایی سویل اسپانیا

free-vector-rpg-map-symbols-tower-clip-art_110415 برج طلایی که از دیدنی های اروپاست، سه طبقه دارد. بالاترین طبقه این برج در سال 1760 میلادی ساخته شده است. برج طلایی، میان اسپانیایی ها با نام های «تورِ د اورو» و «تورِ دل اورو» شناخته می شود.این برج در قرن ۱۶ میلادی به تدریج در حال تخریب و از بین رفتن بود. بعدها نیز در زلزله سال ۱۷۵۵ میلادی نیز به طرز بدی آسیب دید. در سال ۱۷۶۰ میلادی، طبقه جدیدی به برج اضافه شد و  تعمیرات و نوسازی روی آن صورت گرفتند. در سال های میانی از آن به عنوان زندان و همچنین محل نگهداری گنجینه هایی که توسط ناوگان هند در طول سال ها به آنجا آورده می شدنیز استفاده می شد.

برج طلایی سویل اسپانیا

free-vector-round-tower-clip-art_110219_round_toweبرج طلایی سویل همچنین به عنوان کلیسای کوچک و بازار باروت به صورت های مختلف در قرن 14 میلادی استفاده می شد. رج طلایی سویل همچنین به عنوان کلیسای کوچک و بازار باروت به صورت های مختلف در قرن ۱۴ میلادی استفاده می شد.«تورِ د اورو» در نزدیکی کلیسای جامع، برج گیرالدا و میدان گاوبازی مائسرانزا قرار دارد. اگر می خواهید با تور اروپا و یا تور اسپانیا سفر کنید و دیدنی های اسپانیا را از دست ندهید، پیشنهاد ما به شما سفر به سویل است. برج طلایی در همه روزهای هفته به غیر از دوشنبه برای بازدید عموم باز است. در روزهای سه شنبه، ورود به این برج رایگان است. از سه شنبه تا جمعه، از ساعت 10 تا 2 بعداظهر باز است. روزهای شنبه و یکشنبه نیز از ساعت 11 تا 2 بعدازظهر باز است.

برج طلایی سویل اسپانیا