باغ بابالی فلورانس

Baboli Gardens

باغ بابالی در حدود 320 مترمربع در شهر فلورانس و در پشت کاخ پیتی قرار دارد . نام تاریخی این باغ جیاردینو د بابولی است. تاریخ این باغ به سالهای 1550 و 1558 میلادی برمیگردد و توسط خانم الئونارا تولدو طراحی و اجرا کرده است. این باغ از جمله شاهکارهای معماری باغ و محیط زیست در سرتاسر دنیا به شمار می رود و جزء زیباترین باغ های  دنیا و ایتالیاست.

باغ بابالی فلورانس

garden-clipart-photo-86688490-qprاین باغ از جمله پربازدیدکننده ترین دیدنی های فلورانس به شمار می رود. به طوریکه سالانه میلیون ها نفر از جاهای مختلف دنیا به فلورانس سفر می کنند تا از باغ بابالی دیدن کنند.  باغ بابالی مملو از چشمه های آب و گل های رنگی متنوع است و زیبایی فوق العاده ای دارد. دیدن مجسمه ها و عتیقه های بسیار جالب توجهی که در جاهای مختلف این باغ قرار دارند برای نسل امروزی که تا حدی نیز رمانتیک هستند بسیار جذاب است. افرادی که تمایل به بازدید از آثار هنری دارند، باید به موزه های مختلف باغ بروند. در این باغ نمایشگاه ها و مراسم مختلفی برگزار می شوند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

باغ بابالی فلورانس

gardengatehpyhrtwelcm4-qpr این باغ همچنین با سنگ هایی که معمارهای مختلف برای ساخت آثار هنری و مجسمه های ماندگار آورده بودند پوشیده شده است. برای ساخت این مجسمه ها، فواره ها و عتیقه جات مشهور و زیبا، هزاران هنرمند استخدام شده بودند. سالانه گردشگران بیشماری از سراسر دنیا به فلورانس سفر می کنند تا از باغ بابالی دیدن کنند. دلیل این کشش و جاذبه، زیبایی و قدمت تاریخی این باغ است. به طور متوسط حدود 88 میلیون نفر از نقاط مختلف دنیا از باغ بابالی دیدن می کنند.  باغ بابالی از تپه های بابولی تا قصر پیتی ادامه دارد. با ایستادن در بالای این باغ می توان به خوبی شهر فلورانس را دید. منظره این باغ واقعا زیباست.

باغ بابالی فلورانس

picnic-qprباغ بابالی برای تفریح و وقت گذارانی ساخته شده است. این باغ به دستور دوک بزرگ و برای برپایی مراسم و جشن های سلطنتی ساخته شده است. افراد محلی برای وقت گذرانی و پیک نیک بدون نیاز به پرداخت ورودی به این باغ می آیند. گردشگران نیز می توانند در اطراف این باغ گشت و گذار کنند و برای صرف نوشیدنی می توان به رستوران ها و کافی شاپ های محلی و متنوعی که در آنجا قرار دارند رجوع کرد. در خانه قهوه فلورانس، می توانید قهوه هایی با طعم قهوه های قرن 18 میلادی را بچشید. برای بازدید از این باغ باید در فصل مناسب و آب و هوای خوب به فلورانس سفر کنید. بهترین ماه ها برای بازدید از بابولی، نوامبر تا دسامبر هستند. البته فصل بهار نیز بین ماه های آوریل تا می نیز، آب و هوا برای بازدید از این باغ مناسب است. اگر با تور اروپا و یا تور ایتالیا سفر می کنید ، از این باغ که هم از دیدنی های ایتالیا و هم بهترین دیدنی های اروپا به شمار می رود، دیدن کنید.

باغ بابالی فلورانس