باغ وحش هاگن بکس

باغ وحش هاگن بکس که یکی از دیدنی های هامبورگ به شمار می رود، در شمال شرقی منطقه استلینگن واقع شده است. این باغ وحش از بهترین باغ وحش های جهان است که گونه های نادری از حیوانات را دارد. این حیوانات در رفاه کامل و در شرایطی مشابه با شرایط مکانی که از آنجا آمده اند، نگهداری می شوند. بعضی از حیوانات در فضای باز محصور و برخی دیگر در محیط های سنگی یا دورن گودال های عمیق و بزرگ آب زندگی می کنند. این مکان، محیطی بی نظیر برای سپری کردن اوقاتی مفرح و پرهیجان می باشد. با تور آلمان سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا در این کشور بازدید کنید.

باغ وحش هاگن بکس

original-798558-1-qprباغ وحش هاگن بکس در سال 1907 میلادی توسط کارل هاگن بک جی آر، تأسیس شد. هاگن بکس نخستین باغ وحشی بود که در آن  بجای قفس، در اطراف محل های نگهداری حیوانات خندق هایی حفر شده بود. خندق ها به گونه ای حفر شدند که کوچکترین آسیبی به زیبایی باغ وحش وارد نکنند. به همین دلیل، حیوانات موجود در باغ وحش در شرایطی بسیار بیشتر شبیه به شرایط طبیعی نگهداری می شدند.  نخستین صخره مصنوعی برای میمون ها در سال 1911 میلادی توسط کارل هاگن بک در این باغ وحش طراحی و ساخته شد که خود به یکی دیگر از دیدنی های اروپا تبدیل شد.

باغ وحش هاگن بکس
باغ وحش هاگن بکس

zoo-for-z-qprیک مرکز مخصوص حیوانات گرمسیری نیز در این باغ وحش ایجاد شده که نمایش حیرت انگیزی از دلفین ها را در معرض دید تماشاگران قرار می دهد. می توانید در این باغ وحش به حیوانات غذا دهید  و همچنین  بر فیل ها و اسب های پونی سوار شوید. گردشگران به راحتی و با استفاده از خط 2 مترو یا خطوط اتوبوسرانی 39، 181، 190 و 281 که همیشه در ایستگاه روبروی باغ وحش آماده سرویس دهی هستند، می توانند به باغ وحش بروند. اگر می خواهید با تور اروپا به آلمان و شهر هامبورگ سفر کنید ، از این باغ وحش که  هم از دیدنی های آلمان و هم از  مراکز تفریحی آلمان به شمار می رود ، دیدن کنید.

باغ وحش هاگن بکس
باغ وحش هاگن بکس

 زمان بازدید از باغ وحش هاگن بکس

  • از اول نوامبر (10 آبان) تا سی و یکم مارس (11 فروردین)
  • شنبه تا جمعه : 9 صبح الی 4:30 بعد از ظهر
  • از اول آوریل (12 فروردین) تا سی و یکم اکتبر (9 آبان)
  • شنبه تا جمعه : 9 صبح الی 5 بعد از ظهر
باغ وحش هاگن بکس