پارک سمپیونه میلان

پارکو سمپیونه، از جاذبه های بسیار زیبای شهر میلان است. این پارک همچون یک جواهر در میان شهر میلان می درخشد. ایتالیایی ها پارک سیمپلون را با نام پارکو سمپیونه می شناسند. پارک سمپیونه در سال 1888 میلادی در فضایی به مساحت بیش از 386 متر مربع ساخته شده است . این پارک در بخشی از شهر ساخته شده است که پیش از آن باغی به وسعت 300 هکتار برای شکار دوک بوده است. با تور ایتالیا سفر کنید و از این پارک که از دیدنی های اروپا و مراکز تفریحی اروپاست، بازدید کنید. 

پارک سمیپونه میلان

picnic-qpr این پارک در مرکز فرهنگی شهر میلان و در منطقه یک تقسیمات شهری میلان واقع شده است. طراحی داخلی این پارک توسط معمار و هنرمندی به نام امیلیو آلماگنا انجام شده است. طراحی این به گونه ای ست که نمایی 360 درجه از قلعه اسفورزا و طاق صلح را شامل میشود و گردشگر از این پارک می توان به خوبی آنها را نیز مشاهده کند. این پارک شاهراه و مسیر اصلی عبور میلان  در زمان امپراتوری ناپلئون بوده است. این پارک در مجاورت باغ های قلعه اسفورزا و طاق صلح قرار دارد. هر دو این مکان ها، جزو مهم ترین دیدنی های ایتالیا هستند.

پارک سمیپونه میلان

garden-clipart-photo-86688490-qpr سومین بنای زیبای این پارک، خانه هنرمندان به نام پالازا  دلارته است. این خانه در سال 1933 میلادی توسط جیوانی موزیو ساخته شده است. خانه هنرمندان واقع شده در پارک سمپیونه شهر میلان در حال حاضر مکانی برای برپایی نمایشگاه تریناله د میلانو است. این پارک که به سبک باغ های نئوکلاسیک میباشد با جذابیت هایی همچون یک دریاچه، طاقی به نام طاق صلح و آمفی تئاتری به سبک رومی بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب میکند. از جاذبه های دیگر این پارک نیز می توان به آکواریوم عمومی آرنا سیویکا و برج توره برانکا اشاره کرد. این پارک یکی از دیدنی های میلان و مراکز تفریحی میلان به شمار می رود.

پارک سمیپونه میلان

butterflies-flower-garden-md-qpr گردشگران به راحتی می توانند به این پارک بروند و از دیدنش لذت ببرند. برای رفتن به آن می توان با انواع وسایل نقلیه همچون اتوبوس یا تاکسی استفاده کرد. از آنجا که جاذبه های دیگر شهر میلان همچون طاق صلح و قلعه اسفورزسکو نیز در اطراف این پارک هستند، می توان با پای پیاده بین همه این دیدنی ها گشت زد و از زیبایی هایشان استفاده کرد. سرتاسر پارک سمپیونه مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است و گردشگران می توانند با گوشی های موبایل یا تبلت های خود در زیبایی آن از اینترنت نیز استفاده کنند. اگر قصد دارید با تور اروپا به ایتالیا سفر کنید، از پارک سیمونه میلان که از مراکز تفریحی ایتالیا به شمار می رود، دیدن کنید.

پارک سمیپونه میلان