موزه بی ام و آلمان

شرکت بی‌ام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس جوزف پوپ در مونیخ آلمان تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می‌باشد. در سال ۲۰۱۲ بی‌ام‌و شمار ۱٫۸۶۱٫۸۲۶ دستگاه خودرو تولید کرد و به‌عنوان چهاردهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد. بی‌ام‌و به معنای صنایع موتوری باواریا است، شرکت خودروسازی آلمانی است، که از تولید کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان بشمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد و اینک این شرکت خودروسازی یک موزه دایر کرده است که در آن از مدل‌های قدیمی این خودروی محبوب می توان دیدن کرد.

موزه بی ام و آلمان
موزه بی ام و آلمان

780711-car4141-qprاین موزه که نزدیک دفتر مرکزی BMW واقع شده است، نقش بسزایی در نمایش میراث و سنن گروه BMW داشته و جلوه‌گر تجربیات، پیشرفت و فن‌آوری محصولات این شرکت در طول سالهای فعالیت آن است. این مجموعه با وسعت کم نظیر خود با 5000 متر مربع و 120 غرفه متنوع مکان بسیار مناسب و در خور توجهی برای بازدیدکنندگان فراهم آورده که هر بخش بازتاب دهنده اهمیت و نقش پررنگ این شرکت در عرصه جهانی است. این موزه از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود.

موزه بی ام و آلمان

780711-car4141-qpr در مراسم بازگشایی، گروه خودروسازی BMW با به نمایش کذاردن 350 محصول کم نظیر مایه تحسین و حیرت بازدید کنندگان شده و نسل جدید ب.ام.و  آینده را در معرض دید عموم قرار داد. با تور آلمان و یاتور اروپا سفر کنید و از دیدنی های مونیخ بازدید کنید.  این موزه یکی از دیدنی های آلمان و دیدنی های اروپا به شمار می رود.

موزه بی ام و آلمان