ونیز شهر آب

ونیز یک شهر توریستی است و 70 درصد درآمد آن توسط توریست ها تامین می شود. ونیز، شهر روی آب است. خیلی از قسمت‌های شهر ونیز واقعاً در آب غوطه‌ورند و درِ بسیاری از خانه‌ها رو به قایق‌های پارک شده در کنار دیوارهای فرورفته در آب باز می‌شوند. این شهر، خیابان و بزرگراه و ماشین ندارد. با تور اروپا  و یا تور ایتالیا سفر کنید و از دیدن شهرهای ایتالیا لذت ببرید.  

ونیز شهر آب

venice-qprکل شهر بخودی خود یک چشم‌انداز بی‌نظیر است، چیزی که در تمام دنیا مانندی ندارد. در کانال‌های اصلی شهر قایق‌های مسافربری بزرگ همانند مترو و اتوبوس‌های شهری، ایستگاه به ایستگاه مسافران را جابجا می‌کنند. ونیز واقعاً شهر روی آب است و یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا به شمار می رود.

ونیز شهر آب

city_skyline_venice_coolclips_arch0421-qpr ونیز، شهر کانال‌های آبی، شهر رؤیاها، شهر بالماسکه... ونیز را در دنیا با کانال‌های آبی و آبراه‌هایش می‌شناسند. ونیز را در دنیا با قایق‌های مخصوص و سنتی‌اش نیز می‌شناسند. نام این قایق‌ها گوندولاست و از مراسم عروسی گرفته تا سوگواری از آن‌ها استفاده می‌کنند. این قایق‌ها با وجود ظرفیت محدود و کرایه‌ی بالاترشان، برای زیر پا گذاشتن آبراه‌های ریز و درشت شهر، مورد علاقه‌ی گردشگران ونیز است.

ونیز شهر آب