پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

زمان ساخت پارک آبی آکوآلند به سال 1995 بازمی گردد و اتمام عملیات ساخت آن، دو سال به طول انجامید. انواع گوناگون تفریحات آبی در این پارک وجود دارد که طراحی آنها توسط شرکتی انجام شده که طراحی پارک های دیزنی را برعهده داشته است. با تور یونان سفر کنید و از این پارک که از مراکز تفریحی یونان به شمار می رود، لذت ببرید.

پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

agualand-magaluf-map-qprاز تفریحات یونان پارک آبی آکوالند است که در شهر کورفو قرار دارد و تجربه فراموش نشدنی و بسیار لذت بخشی را برای گردشگران و بازدیدکنندگان از این مجموعه فراهم می کند. این مجموعه با دارا بودن انواع گوناگونی از تفریحات و سرگرمی های آبی با سایر پارک های آبی اروپا رقابت می کند. از سورتمه های آبی این پارک می توان به حفره سیاه، کامیکازی و فور تویستر اشاره کرد.

پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

agualand-magaluf-map-qprبرای سرگرمی و تفریح کودکان نیز انتخاب های متعددی نظیر سرسره های آبی، استخر بزرگ کم عمق، سطح شیب دار، قورباغه جیغ زن، اختاپوس لغزنده و دوش قارچی شکل وجود دارد که هریک از آنها به تنهایی برای به هیجان درآوردن و لذت بردن کودکان کافیست. در سرگرمی های آبی، امکانات دیگری نظیر ماشین های کوچک، سالن بازی های کامپیوتری و قلعه تندرستی نیز وجود دارد. این پارک یکی از بهترین مراکز تفریحی اروپا در یونان است.

پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

agualand-magaluf-map-qprچنانچه در فکر گرفتن حمام آفتاب باشید، این امکان بطور رایگان در پارک آبی آکوالند برای شما فراهم است. تخت های مربوطه نیز در صورت تقاضا در اختیار شما گذاشته می شود. امکانات دوش و اتاق های بزرگ و جادار برای تعویض لباس نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار دارد. آب استخرهای پارک بطور مرتب پاکسازی و فیلتر می شود تا خطری سلامتی استفاده کنندگان را تهدید نکند. همچنین چندین رستوران و کافه و تعدادی نیز فروشگاه کوچک در این مجموعه وجود دارد.

پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

agualand-magaluf-map-qprعلاوه بر موقعیت قرارگیری بسیار ایده آل پارک، این مجموعه دارای پارکینگی به مساحت 1200 مترمربع است که گنجایش 600 خودرو دارد. دسترسی به این مجموعه نیز به راحتی توسط تاکسی، وسیله نقلیه شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است زیرا پارک آبی آکوالند درست در مرکز شهر کورفو قرار گرفته است. محلی نیز برای استراحت در نزدیکی این پارک آبی وجود دارد که جای مناسبی برای ماندن می باشد. با تور اروپا سفر کنید و از تفریحات اروپا و مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.

پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو