هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان یکی از بهترین هتل های شیراز است که در شمال شیراز در خیابان آزادی واقع شده است. این هتل زیبا و منحصربه فرد در سال 1391 ساخته شده است و از هتل های چهار ستاره شیراز می باشد. هتل ستارگان در شیراز با موقعیت مکانی عالی و نزدیک به تمام جاذبه های گردشگری شیراز , خدمات عالی در کنار کیفیت و تجهیزات مدرن این هتل باعث گردیده است مسافران سفری لذت بخش را تجریه نمایند. از ویژگی‌های این هتل قرار داشتن آن در نزدیکی باغها و مراکز تاریخی شهر شیراز می باشد.

هتل ستارگان شیراز

هتل چهار ستاره ستارگان شیراز دارای 14 طبقه مشتمل بر 42 باب اتاق و سوئیت می باشد. اتاق‌ها و سوئیت های هتل ستارگان شیراز به گونه‌ای طراحی شده که ضمن استفاده از چشم‌انداز زیبا در شب و روز، امکان دسترسی به محیط‌های مناسبی را که از قبل برای میهمانان در نظر گرفته شده فراهم می‌کند. اتـاق های اسـتاندارد هتل سـتارگان با طـراحی زیـبا و در دو نوع دکوراسـیون متفاوت مـدرن و سـنتی ، فضـایی راحت و آرام را به میهمانان خود هدیه می دهد.

امکاناتی نظیر روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها از دیگر امکاناتی است که برای آسـایش هر چه بیشتر میهمانان فراهم شده است.

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز

رستورانهای مدرن و سنتی ، کافی شاپ ، تالارهای مجهز ، خشکشویی ، تاکسی سرویس ، سالن‌های سرپوشیده و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش جهت استفاده در فصول مختلف ، اینترنت رایگان (وایرلس) و... از جمله امکانات این هتل می باشد.

هتل بزرگ ستارگان دارای امکانات مناسـب و سـالن ‌های ویژه ، آمادگی برگزاری جشن‌های خانوادگی ، سمینارها ، جشنواره‌ها و گردهمائی‌های فرهنگی را دارد. هتل ستارگان با ارائه بهترین سرویسها و مهیاکردن فضای آرام و دلنشین آمادگی پذیرایی از میهمانان تور شیراز گرامی را دارد.

رستوران و کافی شاپ های هتل ستارگان شیراز

  • در رسـتوران سـنتی هتل سـتارگان بـرای تهـیه و طـبخ انـواع غذاهـا و نوشـیدنی ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود.

    ساعت پذیرایی رستوران: صبحانه: 7 الی 10 نهار: 12 الی 16 شام: 19 الی 23

  • کافی شـاپ هتل سـتارگان در محیطـی زیـبا و دلنشـین ، بـا سـرو انـواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیک، بسـتنی و غذاهای سبک همه روزه از ساعت 10 الی 23 آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد.

آدرس هتل ستارگان شیراز: خیابان آزادی - تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم


هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز