شهربازی هپی لند مشهد

هپی لند اولین شهربازی سرپوشیده در چند قدمی حرم مطهره که در بلوار طبرسی جنوبی واقع شده. این شهربازی با مساحت 1250 متر مربع در رده های سنی کودک، نوجوان و جوانان در مورخ 92/12/23 افتتاح شد. اگه همراه با کودکانتان با تور مشهد سفر می کنید، نگران سرگرمی و بازی فرزندانتان نباشین، تفریحات مشهد فرصت مناسبی برای لذت بردن و تفریح بچه ها و همچنین بزرگسالانه.
شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی آرمیتـــــاژ طبرسی علاوه بر داشتن امکانات استثنایی مجهز به پیشرفته ترین وسایل و ابزارها است. یکی از بهترین ویژگی های این فضای تفریحی سرپوشیده بودن آن است که باعث بالا رفتن امنیت تفریح کودکان می گردد.

شهربازی هپی لند محیطی شاد مناسب کودکان و نوجوانانه که 50 بازی داره. بازیهای مهیج و سرگرم کننده ای همچون ماجراجویان، کشتی،کاروس، هلی کوپتر، قطار، سینما 7 بعدی، سیمیلاتور، دارت، دربی، صخره نوردی، ماشین کوبنده،بیلیارد، فوتبال دستی، تیرو کمان،انگری برد، پلی استیشن، xbox، و دیگر بازیهای کامپیوتری.

شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی آرمیتاژ مشهد همچنین دارای سینما هفت بعدی و محیط سرگرم کننده برا همه سنینه. می تونید همراه با خانواده در غرفه عکاسی شهربازی عکس یادگاری بگیرین و یا در زمان بازی بچه ها  به کافی شاپ برید و استراحت کنید. لازم به ذکره این شهربازی به مناسبت های مختلف تخفیفاتی رو واسه خانواده ها در نظر میگیره که در هزینه هاتون صرفه جویی بشه.

آدرس شهربازی هپی لند مشهد : بلوار طبرسی جنوبی بین طبرسی  27 و 29 مجتمع تجاری آرمیتاژ طبقه 3

ساعات مراجعه : همه روزه از ساعت 10 الی 24

شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی هپی لند مشهد

شهربازی هپی لند مشهد