سرزمین عجایب مشهد

اگر تور مشهد را انتخاب کرده اید و قصد خرید از مراکز خرید این شهر را دارید . مرکز خرید الماس شرق یکی از بهترین گزینه هاست . با انتخاب این مرکز لازم نیست نگران سرگرمی کودکان خود باشید زیرا در شهربازی این مرکز خرید می توانید فرزندان خود را ساعتها سرگرم نمایند . سرزمین عجایب الماس شرق مشهد ، میزبان خوبی برای خنده و شادی کودکان شما خواهد بود .  
http://mashhadtour.info

تصاویر سرزمین عجایب مشهد

sarzamin_ajayebمجتمع الماس شرق به عنوان یکی از مراکز خرید مشهد ، تعداد زیادی از خانواده‌ها را به آنجا می‌کشد. در این مجموعه امکانات تفریحی متعددی برای بچه‌ها وجود دارد. یکی از این امکانات، شهربازی سرزمین عجایب، واقع در طبقه سوم و چهارم این مجتمع است. بیش از ۱۰۰ بازی کامپیوتری و جایزه‌ای به همراه بازی‌هایی مانند قطار، ماشین برقی و فوتبال دستی که در این مجموعه در 2 طبقه جمع‌آوری شده است که می‌تواند ساعات نشاط‌آور و فراموش نشدنی را برای بچه‌ها فراهم کند.

سرزمین عجایب در مشهد

سرزمین عجایب در مشهد

sarzamin_ajayeb5 سرزمین عجایب که از تفریحات مشهد است  را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده این شهر به شمار می آید  . این شهربازی با بازی‌های متنوع و گوناگون چند ساعت بچه‌ها را سرگرم کند و از بهترین مراکز تفریحی برای کودکان است . به جز سرزمین عجایب، در این مرکز سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای‌های شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان کارتون نمو پیدا می‌شود .

http://mashhadtour.info