زمین بازی پارک بلویل پاریس

Belleville

اگر با تور اروپا و یا تور فرانسه به فرانسه و شهر پاریس سفر می کنید ، نگران کودکانتان نباشید. پاریس شهری است که فرزندتان از آنجا لذت خواهد برد. یکی از مراکز تفریحی فرانسه و جاهای تفریحی اروپا در پاریس زمین بازی پارک بلویل است. این زمین روی سراشیبی بسیار تندی قرار گرفته است که مبنای اصلی ساخت پارک قرار گرفت.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

images-qprزمین بازی پارک بلویل پاریس که از جاهای تفریحی فرانسه است، از سراشیبی‌های تندی ساخته شده که کودکان را به صعود از آنها تشویق می‌شوند و البته این سطوح درجات مختلفی از سختی را دارا می‌باشند تا همه کودکان با توانایی‌های گوناگون قادر به آزمودن شانس خود در این صعود باشند.  همیشه لازم نیست زمین‌های بازی مسطح و هموار باشند.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

firefox_screenshot_2015-01-17t07-36-49-703z-qprگاهی اوقات طراحان و معماران این مکان‌ها موانع طبیعی موجود در محیط را گرفته و آنها را به امتیازات مکانی تبدیل می‌کنند. این پارک و زمین بازی آن که در شهر پاریس قرار گرفته از همین ویژگی برخوردار می‌باشد. حتی در برخی نقاط از طناب یا گیره برای کمک به بالا رفتن کودک استفاده شده و در نهایت هدف این است که کودک احساس کند توانسته بر این آزمون غلبه کند. این پارک از جاهای تفریحی پاریس است.

زمین بازی پارک بلویل پاریس

images0-qprسازندگان این پارک شگفت انگیز از عناصر گوناگونی برای جلب نظر کودکان استفاده کرده‌اند از جمله قالیچه پرنده، استحکامات دفاعی قرون وسطایی و حتی بخشی از کشتی دزدان دریایی که جز مسیرهای حرکتی رو به بالا قرار دارند ولی اوج موفقیت و تاج این آزمون یک خانه درختی است که در بالاترین نقطه پارک قرار گرفته و جایزه کسی است که موفق می‌شود به آن برسد. این پارک یکی از بهترین مراکز تفریحی پاریس و مراکز تفریحی اروپا به شمار می رود.

زمین بازی پارک بلویل پاریس