ساحل میرتوس یونان

Myrtos Beach

ساحل میرتوس در منطقه پیلاروس در شمال غربی جزیره کفالونیا، در دریای ایونی یونان، بین دو کوه Agia Dynati و Kalon Oros واقع شده است و توسط صخره های سنگ آهک شیب دار حمایت می شود. این ساحل تا کنون 12 بار به عنوان بهترین ساحل در یونان انتخاب شده است. ساحل میرتوس علاوه بر اینکه از دیدنی های یونان است، از مراکز تفریحی یونان نیز به شمار می رود. 

ساحل میرتوس یونان

1ساحل میرتوس به طور کلی از مواد سنگ مرمر، سنگ آهک دگرگون شده ساخته شده است. این ساحل به خاطر رنگ جادویی آب در جهان مشهور است. درحالی‌که رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای دریا با سنگریزه‌های روشن و سفید ساحل به‌شدت ایجاد تضاد کرده‌اند، کوه‌های شیب‌دار و صخره‌های بلند پشت ساحل میرتوس زیبایی آن را چند برابر کرده است. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل هنگام غروب آفتاب است.

ساحل میرتوس یونان
imagesاگر می خواهید زیبایی های سواحل یونان را مشاهده کنید، ساحل میرتوس را فراموش نکنید. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از دیدنی های یونان لذت ببرید. در فصل توریست پذیر به خصوص تابستان، شهرداری پیلاروس سرویس اتوبوس های عمومی که از بندر Agia Efimia به طرف ساحل Myrtos حرکت می کنند، در اختیار گردشگران قرار می دهد. همچنین امکانات از جمله سالن ساحل و چتر در اختیارتان خواهد بود. با تور اروپا و یا تور یونان سفر کنید و از دیدنی های اروپا و مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.
ساحل میرتوس یونان